1 Adaletin Terazisi
Türk adaleti kurulduğu günden bu yana en ağır darbeyi bu hükümet döneminde yemiş oldu...
Yüksek mahkemenin tüm üyeleri olmak kaydıyla,eskiden tele kulak idi şimdilerdede koca kulak deniyor; dinlenmesi olayı adalet çamiasına büyük bir darbe indirmiştir...
Bu ülkede bizler kime güveneceğiz, kime güven duyacagız...
Konuşuyorsun adın konuştu oluyor, sorgulanıyorsun...
Hükümeti eleştiriyorsun, Adın eleştirilerden dolayı darbeçi oluyor...
Cumhuriyet mitinklerine katılıyorsun, Adın Ergenekoncu oluyor...
Bir sahte evrak sürülüyor piyasaya ( kağıt parcası) Askerler sorgulanıyor ve içeriye atılıyor...
insanlar kağıt parcasına inandırılmaya çalışılıyor
ama başarılamıyor.... Sadece sindirme polikaları ile korku ve polis devleti yaratılmaya çalışılıyor...
Islak imza sahibi diye Tutuklanan kişi kısa süre sonra salıveriliyor ve serbebest kalıyor...
tepedeki zirvedeki beyler sizlere sesleniyorum...
bizler sizlere o makamları bizlerin çıkarları doğrultusunda lehte kullanmanız için seçtik gönderdik...
Sizler neler yapıyorsunuz faşist baskıcı tutumlarınızı sürdürerek istediğiniz gibi kendi çıkarlarınız doğrultusunda haraket etmektesiniz....
Yazıklar olsun demekten başka, diyecek bir söz bulamıyorum...
Adaletin ve hukuk sisteminin içine ettiniz...
Adalet ve hukuk siztemi çöken bir millet yok olmaya mahkumdur...
Yapmayın beyler!... Bunun acısı sizden mutlaka alınaçaktır...
Adaletin terazisinin bir tarafı ağdırmaktadır....
( Adaletin Terazisi başlıklı yazı ziya-bekar tarafından 18.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.