- İyi akşamlar sayın seyirciler..Bir Konu Dışı programımıza daha hoş geldiniz. Biliyorsunuz, gündemimiz uzun zamandır çok yoğun ve biz de bu konuda ekran başında tüm gündemlere yetişebilmek için çabalayan siz sayın seyircilerimize, bol reytingli tek bir programla cevap verebilmek adına bir ilke imza atmaya karar verdik ve tüm gündem maddelerini tek bir başlık altında topladık. Evet, bu akşam konusunda uzman olan konuklarımızla "Fay hareketlerinin hava destekli saldırılarıyla yerleşen korona virüsünün aldığımız sınır önlemlerimizle gerçekleştiği piyasalarda ki son durumu"tartışmak üzere toplanmış bulunuyoruz. Konuklarım Yer Kabuğu Hareketleri Uzmanı Sayın..
-Pardon Çiğdem Hanım başlıkta kendi uzmanlık konumu duyamadım efendim.
- Sayın Serzeniş gündemimiz çok yoğun olduğu için Mars'taki kolonileşme süreci ile ilgili bağlantıyı kurmada şu an için sıkıntı yaşıyorum ama programın ilerleyen saatlerinde konuya bir yerden dahil olacağınıza eminim efendim. Şimdi izninizle Deprem ve Yer kabuğu Hareketleri Uzmanı Sayın Avni Bey'e sorumu yöneltmek istiyorum: Efendim biliyorsunuz bu sene ülkemizde yoğun bir fay hareketlenmesi var. Acaba bu depremlerle ortaya çıkan enerjilerden dolayı virüs hızlı bulaşıyor olabilir mi?
-Pardon Çiğdem Hanım anlayamadım..
-Ülkemizde ki depremlerden dolayı ortaya çıkan enerjiler sayesinde mi virüs bu kadar hızlı ve enerjik?
-Yani Çiğdem Hanım virüs benim uzmanlık alanım değil. Depremlere gelince insanların tedirgin olması ve sordukları sorular dolayısı ile enerjisi biriken yerlerde ki fay hareketliliğini  Şekil 1-A Tablosuyla size göstermek istiyorum..
- Peki Avni Bey insanların tedirgin olması bağışıklık sistemlerinde bir çökme meydana getirmiş olabilir mi, bu yüzden mi virüse hazır değildik?
-Yani Çiğdem Hanım illa ki virüs konusuna değinmek istiyorsanız önce bu konuda ki hocalarımıza soru yöneltin..
-Efendim formatımız gereği..Ya da şöyle yapalım siz tabloda ki fay hareketliliğini gösterirken bu sorumuzu ünlü psikoloğumuz Sevgi Kazanır Hanımefendi'ye soralım. Buyrun Sayın Kazanır..Avni Bey siz de sınırımıza yakın yerlerde ki fay hareketliliğini gösterirseniz sınır güvenliğimiz konusunu da aradan çıkarabiliriz efendim. 
-Çiğdem Hanım elim ayağıma dolaştı, tabloda ki yerimi de kaybettim..Antakya'dan mı başlayacaktım..öhö..
-Avni Bey halsizlik mi var.. öksürüyorsunuz da..ateşiniz var mı..ama böyle ölçmeden biçmeden de içeri alınmaz ki reji yaa..
-Hayır efendim hasta falan değilim, stres yaptım..konuya başlarken de boğazımı temizlemek adına..
-Tamam, siz tablonun başında kalın Avni Bey, mesafeyi koruyalım. Sayın Sevgi Kazanır siz insanların artık görüşmemesi dokunmaması ve sarılmaması gerektiğini insani ilişkiler açısından psikolojik olarak nasıl değerlendiriyorsunuz..Aa!! ama Avni Bey elinizde ki çubuğu İstanbul'a doğru getirmeyin efendim, kalın Antakya'da..Ne diyorduk, mesafeyi koruyalım!! Zaten titremede başladı kolunuzda, fark etmedim sanmayın..
-İstanbul'da ki fay hatlarını gösterecektim Çiğdem Hanım, Güney'den Ege'ye oradan Marmara'ya derken kolum da yoruldu..
-Tamam efendim Ege'de biraz daha oyalanın burada zaten virüsle uğraşıyoruz bir de depremi hiç kaldıramayız. Bu arada seyircilerimizden gelen bir soruyu sorayım; deprem sırasında dışarı mı çıkmalı yoksa virüsden dolayı evde mi durmalıyız..evet çok fazla sorulan bir soru..
-Valla bilemedim ki alınan kararlar evde oturma yönünde ama ev hasarlıysa da çıksa mı acaba? Hayırlısı neyse.. o mu..
-Peki evden çıkmayın çağrısı demişken bunun piyasaya yansımasını bize anlatması için Ekonomist Konuğumuz Sayın Akakçe'ye dönmek istiyorum. Sınırlarımızı korumak için yürüttüğümüz operasyonun virüsle mücadelede de başarılı olma ihtimali var mı, varsa bu durum piyasalara nasıl yansır?
-Nasıl efendim?
-Yani gündemi canlı tutmak adına şu an gerçekten çok yorucu bir program yapıyorum..sizler de pek yardımcı olmuyorsunuz!! Üstelik bu virüs psikolojimi altüst etti.. ki zaten önce ki gündemlerimiz dolayısıyla yara almıştı. Evet sayın seyirciler dünya gitgide yaşanmaz ve işin içinden çıkılmaz bir hal almaya başladı, zor günlerden geçiyoruz, belki daha da zorlaşacak..Sayın Serzeniş sizi neden çağırdığımı hatırladım efendim..Mars'ta hayat var mı..Lütfen olduğunu söyleyin..
   Aslıhan Savaş
( Konu Dışı- Bölüm 5- başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 21.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.