''Bazı zenginler 1000 TL'lik yardımın peşine düştü! Bakan açıkladı: Pes dedirten başvuru. Hürriyet gazetesi yazarı Abdulkadir Selvi, bugünkü köşesinde Aile ve Çalışma Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk'la yaptığı görüşmeye dair notları paylaştı. Bakan Selçuk, 1000 TL'lik yardıma Ferrari, Audi ve Mercedes’i olanların bile başvurduğu söyledi.'' BASINDAN

Tamam anladık ülke de pandemi var, küresel salgın bir adı da, ama sizlerinde Ferrariniz, Audiniz, Mersedesiniz var. Ha anladıııım anladım, deposunu dolduramıyorsunuz, ondan mı istiyorsunuz o bin liraları yoksa? Ya da arabaya bakım yaptıracaksınız, yine cebinizde mangır nanay durumu var öyleyse...

Yok, yok çözemedim ben bunu... Ramazan da geldi geçiyor, fitre ve zekatlarımızı yoksa bu Audili, Ferrarili, Mersedesli amcalarımıza, teyzelerimize mi versek? İyi de fitrenin alt sınırı bu sene 27.00 Türk Lirası imiş, bunlar daha az fakir sınıfına girdiği için 27.00 lira bunlar kesmez fitre olayında, en az yüz elli, iki yüz lira filan vermek gerekir... Ha bir de fitreyi aldılar mı size de bir makbuz kesip vereceklermiş, her şey belgeli olsun isterlermiş... Şunun da müjdesini vereyim antiparantez, kredi kartı ile de fitre ve zekat ödemesi alıyorlarmış, benim gariban Mersedeslilerim...

Ben şimdiden tanıdığım bizden daha az fakirler ve Mersedesli, Ferrarili, Audililer için yardım kampanyası başlatmak istiyorum ülke genelinde... Adam arabasına benzin koyup da depoyu dolduramıyor ise, garibim benim, ne yapsın? Garajda dursun bakalım Ferrari ya da Mersedes, çürür gider vallahi sonrasında, yazık değil mi?

Ramazan Kolilerinden de alabildiler mi acaba bu bizden daha az fakirlerim. Çok şükür bizim ihtiyacımız olmadı şimdilik de, ama onların olmuş olabilir. Eeee tabi adamların fabrikaları çalışmıyor... Düşünsene koronadan havuzlarına bile giremiyorlar, güneşlenemiyorlarmış, benim gariplerim. Ne kadar üzücü bir durum...

Eskiden Ferrarisini Satan Bir Bilge vardı, yok canım hatırladım Robin Sharma'nın yazdığı bir kitap adıydı galiba, ama biraz da gerçeklik payı vardır belki... Siz de satın Mersedesinizi, satın Audinizi, Ferrarinizi, bilge olursunuz belki...

Bin lira bu dile kolay, bin tane bir lirayı yan yana koyuyorsun bin lira oluyor, ye ye bitmez. Ha bir de şöyle bir durum var. Her aileye bin lira verilirken, bu Ferrarisi, Mersedesi ve Audisi olanların ailesi kaç kişi ise onlara kişi başına verilmeli diye düşünüyorum. İki kişi anne ve baba, üç de çocuk faraza, beş bin lira verilmeli ki adamlar rahat etsin, yoksa ne olur halleri? Canlarım, ciğerlerim, ibibiklerim. Öptüm hepinizi gadanızdan...

( Bu Kadarda Olur Mu Demeyin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.