Maskeli yaşama alışmaya çalışıyoruz. Şimdi 83 milyonun, bebekleri çıkarsak en az yetmiş milyonu sokağa çıkarken zorunlu maske takıyor... Takıyor takmasına da nasıl takıyorlar bir de buna bakmak lazım...

Uzman Tıp Adamlarının belirttiğine göre maskenin kullanım sırası dört beş saat, bilemedin altı saat. Oysa ki benim yakınlarımda olsun, sizin yakınlarınızda olsun, sorduğunuz zaman ''Maskeyi ne kadar takıyorsun?'' diye, üç beş gün, bir haftadır takıyorum abi diyenler bile var...

Arkadaşlaaaaar illa üretirken bu maskelerin üstüne son kullanma tarihini yazmamız mı lazım? Kullanıp atacaksın... Ha kullanıp atmıyorsan o zaman aksesuar olarak kullanıyorsun demektir. Bu maskeli balo değil kesinlikle aklınızdan çıkartmayınız sakın...

Bazı dostlar ile konuştuğumda ''Maksat ceza yemeyelim ağabey 900 Tl cezası varmış, yoksa korona bula bula bizi mi bulacak seksen milyon içinde.'' diye fütursuzca cevap verenler var. Bir de plastikten şeffaf maskeler var. Üç beş liraya da onlar satılıyor. Onları da her gün sıkı bir şekilde temizlemek, dezenfekte etmek gerekiyor...

Temizliğe ve sosyal mesafeye önem göstermezseniz, bakarsınız sizin son kullanma tarihiniz biter de hayatınızdan olursunuz... O kadar vahim durum ki bu küresel salgın hafife alınacak gibi değil. Kaldı ki değerli doktorlarımızdan da bir sürü kayıplarımız var. Onları da asla unutmayacağız, Allah hepsinden razı olsun...

İnsanlar tek tek duyarlı davrandığı zaman bu duyarlılık topluma da sirayet edecektir haliyle. Hepimiz aynı geminin içindeyiz, bu gemi su almaya başladığı zaman bundan hepimiz etkileneceğiz. Hata yapma lüksümüz yok, hata demek ölüm demek ki içimizde daha hayatın anlamını bile çözememiş pırıl pırıl genç kardeşlerimiz var, onlar bizim geleceğimiz, bu sebeple geleceğimizi karartmayalım...

( Son Kullanma Tarihi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.