Ulan ‘’ Pembe Pancurlu Evin Penceresinden Bakarak Yağmurda Islanan Arap Kızını Seyreden Keşkül-ü Fukara’’ rumuzlu sümbül !

‘’DUYDUM Kİ UNUTMUŞSUN GÖZLERİMİN RENGİNİ’’ Pardon. Duydum ki benim olmadığım bir ortamda benim hakkımda ‘’ TANDIRA KOYDUM PAÇAYI/ ÜSTÜNE ÖRTTÜM KEÇEYİ/ YEDİ BİR GÜVEÇ PAÇAYI/ EV YIKANIN KEDİSİ’’ Gibi ileri geri laflar etmişsin.

Ulan müfteri herif !

Ben her şeyden önce kedi değilim. Bunu böylece bilesin. Artı o paça denilen şeyden asla hazzetmem. Diyelim ki hazzediyorum; ben ki daha doğduğum gün ‘’ KURU FASÜLYE YEDİ BUÇUK LİRA / HEM KAYNASIN, HEM OYNASIN ‘’ Demiş adamım. Senin paçana mı kaldık lale!

Şimdi diyeceksin ki ‘’ Yahu ben öyle bir şey demedim.’’ Koskoca ‘’ ENTARİSİ DIM DIM YAR, VIY VIY VIY DA VIY VIY YAR’’ Rumuzlu arkadaşım yalan mı söylüyor? Ona demişsin işte. Hatta daha da ileri gidip benim ‘’ AR GELİR OSMANIMA AR GELİR, SAFİYEME YATAK DAR GELİR’’ Rumuzlu arkadaş için ‘’ ALLAH BELANI VERSİN, ALLAH SENİ KAHRETSİN, BANA GELEN SANA GELSİN YAAA.’’ Dediğimi söylemişsin. Hadi bunları es geçelim tüm şairler için ‘’ELALARINI ELALARINI, ALLAH VERSİN BELALARINI’’ Dediğimi söylemene ne demeli?

Ulan bana bak!

İki gözüm önüme aksın ki seni face bokumdan silerim,arkadaşlığımdan çıkarırım da sokaklarda sürüm sürüm sürünürsün. Nâna muhtaç olursun. Şimdi sen tabii ki o cehaletinle nân nedir onu da bilmezsin. Hemen açıklıyorum cühela herif: Nân demek ekmek demektir.

Ulan oğlum biz seni adam bilip ‘’ SEN BİR YANA BİR YANA/ MEN BİR YANA BİR YANA/ KAŞIN KARADIR, GÖZÜN ELADIR/ BENZİRSEN CEYLANA’’ Dedikçe sen bi havalara girdin.Arka tamponun kalkmaya başladı. Hayırdır n’oooluyo? Ama bak bundan sonra neler olacak ‘’GELECEĞİM, GÖRECEĞİM/ GÖRÜRSÜN SANA NELER EDECEĞİM/ BİR YERİNE BİN CEZAYLA/ HAKKINDAN GELECEĞİM SENİN’’

Ulan bir de utanmadan ne zaman yanına gelsem ‘’BİR TATLI TEBESSÜMÜN BİN VUSLATA BEDELDİR’’ Diyorsun. Eh artık ‘’ÇÖKERTMEDEN ÇIKTIM BAŞIM SELAMET. BİTEZ YALISINA VARMADAN KOPACAK KIYAMET’’

Haberin olsun ki ‘’ TABANCAMIN SAPINI GÜLLE DONATACAĞIM’’ Ona göre yani. Anlayacağın ‘’YOLA ÇIKTIM MARDİNE, DÜŞTÜM SENİN DERDİNE ‘’ Hiiiç boşuna ‘’MARDİN KAPI ŞEN OLUR/ DİBİ DEĞİRMEN OLUR/ BURALARDAN YAR SEVEN/ ÖLMEZSE VEREM OLUR’’Deme. Bilirsin ‘’ DEĞİRMEN ÜSTÜ ÇİÇEK/ OY GIZLAR NAZ EYLEME/ ORAK GETİRİN BİÇEK/ ÖLÜREM GIZLAR NAZ EYLEME’’ Yani sakın naz eyleyeyim demeyesin. Kendini acındırmaya da çalışma ‘’TARLAYA EKTİM SOĞAN, BİTMEDİ YEDİ DOĞAN’’ Diye. O konu Seninle Doğan arasında bir konu. Beni hiç mi hiç enterese etmiyor. Zaten yamuk adam olduğun oradan belli. Bir de bana bak bakalım ‘’ BÜLBÜLÜM ALTIN KAFESTE, ÖTER AHESTE AHESTE AHESTE’’ Görüldüğü gibi ne tarlaya soğan ekiyoruz ne de Doğana yediriyoruz. Neden? Düzgün adamız da ondan.

Bu söylediklerimi kafana iyi yaz. Sakın unutma ‘’ SAAAT ON İKİYİ VURDUĞU ZAMAN, BENİ BENİ UNUTMAAAA/ BENİ BENİ UNUTMAAA/ BENİ BENİ UNUTMA’’ Tamam mı?

Zaten yola çıktım. Bu işin geri dönüşü yok artık. ‘’ AKŞAMA GELECEĞİM, AKŞAMA GELECEĞİM/ HACI BABAN EVDE Mİ?’’ Haaa sen ister Hacıyı camiye gönder ister evde tut, benim için fark etmez. Şoförüme dedim zaten ‘’YALLAH ŞOFER YALLAH YOLDA DURMA, ÜÇ SAAT YOLU BEŞTE BİTİRME/ AYAĞIY GAZDAN GÖTÜRME/ GECEY ÜSTÜME GETİRME/ YALLAH ŞÖFER YALLAH,APAR BENİ’’ Diye.

Yol boyunca bir sürü araba solladım. ‘’ YAR YOLUNU KOLLADIM, BEYAZ MENDİL SALLADIM, ONA ÇİÇEK YOLLADIM, AKASYALAR AÇARKEN’’ Öyle Muş’un yolları yokuşmuş, Ankara’nın yolları büklüm büklümmüş, yok efendim Evreşe yolları darmış hiç mi hiç gözümde değil. Soracam sana elin namuslu karılarına ‘’AL BASMADAN DONU VAR AMA YAVRUM YALELEL Lİ’’ Diye iftira atmak ne demekmiş.

Ulan acından ölüyorsun bir de utanmadan sağda solda ‘’BEN ESMERİ FINDIK İLE, BEN ESMERİ FISTIK İLE, BEN ESMERİ BADEM İLE BESLERİM’’ Diyormuşsun. Sen önce kendi aç karnını doyur bi kere. Hem sana ne ulan ‘’TELGRAFIN TELLERİNE KUŞLAR MI KONAR’’ Sana ne ha? Kuş bu canı istediği yere konar. Senden izin mi alacaktı yani?Senin üzerine dert mi ulan soruyorsun ‘’KIZILCIKLAR OLDU MU, SELELERE DOLDU MU’’ Diye.Sana soran oldu mu da her yerde ‘’MANDA YUVA YAPMIŞ SÖĞÜT DALINA, YAVRUSUNU SİNEK KAPMIŞ GÖRDÜN MÜ’’ Diye ele güne yalan yanlış şeyler söylüyorsun. İnsan biraz empati yapar. Bir de o zavallı mandayı düşün. ‘’Yavrum söğüt dalına yuva mı yapmış, onu da oradan sinek mi kapmış?’’Diye kahrından ölüyordu zavallı az kalsın.

İşin gücün yalan…Geçenlerde de ‘’HOROZUMU KAÇIRDILAR/ DAMDAN DAMA AŞIRDILAR/ SUYUNA DA PİLAV PİŞİRDİLER’’ Diye bir yalan atmışsın ortaya. Ulan ne oluyor bir bakayım diye geldim baktım ortalarda yoksun ‘’SENİ SORDUM YILDIZLARA, SENİ SORDUM YALNIZLARA, SENİ SORDUM KUŞLARA, UÇAN KUŞLARA’’ Ne deseler iyi: ‘’ O ŞİMDİ ASKER CANI NELER İSTER’’ Ulan askerdeyken bile fitneden fesattan vazgeçmiyorsun ibrişim. Neyse, zaten ‘’ İBRİŞİM ÖRMÜYORLAR OYY OYYY/ SEVMİŞİM VERMİYORLAR ‘’ O da ayrı bir konu…

Evet işin gücün yalan dolan…Daha yeni anneni Darülaceye yatırmadım mı sen? Bir de utanmadan ‘’ KAVURMA KOYDUM TASA GIZ ANNEM/ DOLDURDUM BASA BASA GIZ ANNEM ‘’ demişsin de zavallı kadıncağız bir umut beklerken hastabakıcılar da sana inanıp ‘’ DELİ KIZ SİNİN GELİYOR ‘’ Demişler zavallı kadıncağıza…İnsanda biraz insaf olur, vicdan olur, utanma olur.Kadıncağız ağlayıp duruyormuş şimdi ‘’HIGGIDIK DUTTU BENİ/ TUTTU DA KURURTTU BENİ/ SENİ GİDİ ZALIMIN OĞLU/ GİTTİ DE UNUTTU BENİ’’ Diye Ama duur bak sana neler yapıcam. Arkadaşlar dedi zaten ‘’ GİT ARA BUL GETİR/ SAÇLARINI YOL GETİR’’ Diye.

Duyduğuma göre millete ‘’Naaahh gelir. HER YERDE KAR VAR ‘’ diyormuşsun. Hatta aklın sıra dalga geçiyormuşsun ‘’KOYUN GELDİ, KUZU GELDİ, OKUCUDAN YAZI GELDİ, HACI OSMANIN KIZI GELDİ,HADİ GARİ SEN DE GEL’’ Diye. ‘’ GELECEKSEN GEL GAYRI ON YEDİ BENLİ ŞADİYE’M’’ Diyormuşsun benim için. Şimdi sen zannediyorsun ki ‘’ GİDEMEM BEN, GELEMEM BEN, HER GÜZELE GÖNÜL VEREMEM BEN’’ Ama çok yanılıyorsun. Sen yeter ki ‘’PENCERENİN PERDESİNİ, AÇ BANA GÖSTER YÜZÜNÜ’’ ‘’BİR GECE ANSIZIN GELEBİLİRİM’’: İşte o zaman ne diyeceksin biliyor musun: ‘’ SEN GELİNCE BAK NELER OLDU’’

Sen daha beni tanımamışsın. Biz ki ‘’ÇIKTIK AÇIK ALINLA ON YILDA HER SAVAŞTAN ’’ Hey babam hey…Babam dedim de ‘’ BU ADAM BENİM BABAM/ SEKİZ KÖŞE KASKETİYLE/ OMUZUNDA SEKOSUYLA HEY ‘’ Bak da gözün adam görsün. İşte böyle bir babanın oğlu geliyor. Yalnız gözlüğünü tak da öyle bak. Sonra karıştırıp da ‘’AMANIN MOR KOYUN MELER GELİR/ YAVRUM DAĞLARI DELER GELİR’’Demeyesin.

Bu saatten sonra artık ‘’ DÜŞTÜM YİNE ÇARESİZ GURBETİN YOLLARINA / NE O RESMİNİ İSTERİM/ NE SELAM GÖNDER BANA’’ Beni bu kararımdan hiç kimse döndüremeyecek tamam mı? ‘’ ŞU MASUM KALBİMİN AHINI ALANIN/ YÜZÜME GÜLÜP DE ARKAMDAN VURANIN/ BÖYLE BİR HAYATIN BÖYLE BİR DÜNYANIN/ CANINA OKUYACAĞIM/ CANINA OKUYACAĞIM’’

Bundan sonra’’ ATEŞ OLUP YAKSAN DA/ GONCA GÜLLER TAKSAN DA/ AHU OLUP BAKSAN DA/ AFFETMEM ASLA SENİ’’

Seni öyle bir hale sokacağım ki yalvaracaksın bana ‘’KİRPİKLERİN OK OK EYLE, VUR SİNEME ÖLDÜR BENİ’’ Diye…

Öylesine perişan edeceğim ki seni ayaklarıma kapanacaksın ‘’ MİNAREDEN AT BENİ, İN AŞAĞI TUT BENİ’’Diye.

Seni gömeceğim oğlum. Gömeceğim anladın mı? Sen gömülürken de ‘’ DERİNCE KAZIN KUYUSUN/ İNİM İNİM İNİLESİN…..’’ Diyeceğim.

Ve son olarak ‘’ GEÇSE DE GENÇLİK ÇAĞIM, BOŞ KALSA DA KUCAĞIM, SÖZÜMÜ TUTACAĞIM, ADINI ANMAYACAĞIM’’
&autoplay=1" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen>
( Bu Bir Tehdit Mektubudur başlıklı yazı Sami Biber tarafından 6.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.