…babacığım merak etme alıştım ,her şey yolunda ve düşünemediğin kadar hızla iyileşiyor yara almış yüreğim ,kabullenemediğim ilk günleri kolay atlatamadım evet ,ama şimdi daha iyi görüyor ve aklediyorum ,gerçeğimi kabullenmek ve bu kabul ile en iyisini yapmak durumundayım,hem üstelik öyle bir otantik dokusu olan şehirdeyim ki ,dünya insanları hem kıskanıyor hem buraları görmek için kaç bin kilometrelerden geliyorlar,nasıl olurda ben razı olmam ve niçin göz yaşlarımı tutamadım ki , sanki Afrika içlerinde bir noktaya veya kutuplarda soğuk ve buzdan başka bir şeyi olmayan koordinatlara gittim,şunun şurasında otobüs ile 15 saat ,istesem iki buçuk saatte istanbul’dayım,canım babacığım,evet öğretmen evinde kalıyorum ay hesabı bana çok pahalı geliyor fakat bu geçici süreci ancak bu şekilde atlatabilirim,senin israrla biri ile bir ev tut yalnız kalma,veya yatılı okul varsa il milli eğitimle konuşarak hem belletmen olarak hem kalmak suretiyle imkanlar araştır,ya da yetkililerden kalacak yer temini hususunda yardım iste gibi tavsiyelerinin hiç birini yapmadım,yapamadım fakat bir çözüm bulmalıyım, arkadaşın biri bir artı bir daire satın aldı tabi babası aldı ( yok hayır burada sana bir mesaj vermiyorum ) ne iyi etti,şimdi diyeceksin ki tamam işte o yalnız kalmasın ona teklif et,maalesef babacığım o da benim gibi yalnız kalmak istiyor,yine kaldık mı ortada evet şimdi tek derdim ,ne sizlerden sevdiklerimden uzaklarda olmak ,ne de bana pahalı geliyor dediğim öğret evinin şartları, tek sancım makul mantıklı içinden güneş çıkmayan bir ev bulup eve çıkmak ,babacığım dua et önümdeki bu ve benzeri sıkıntılarımı çabuk atlatayım tamam mı ? doğru söylüyorum vallahi buraları çok sevdim çok farklı ve değişik bir tarzı var,insanları ve çocukları çok sevdim,edindiğim güzel dostluklar oldu beni yalnız bırakmıyorlar Allah razı olsun hiç yabancılık çekmiyorum,her geçen gün arabamı özlüyorum ama,buralara getirmenin bir yolu olmalı,musti sen bunu başarabilirsin bak bu evden de yalnızlıktan da önemli,hadi göreyim seni haberini bekliyorum,ha unutmadan beş ay sonrası teslim bir artı bir var diyorlardı,fakat sen şehir dışına bakma diyeceksin ve illa da şehir içi olsun okula yakın olsun diye tutturduğun türküleri ezberledim,en iyisi kiraya çıkayım ,biliyorum söz dinlemezsem çok kızarsın tamam bunu söylememiş kabul et çünkü şehirden uzakta bir yerdi , evler de pahalı 750-850 hem döşemesi ocağı,çamaşır-bulaşık makinası,perdeleri..vb derken,neyse Rabb’im bir kolaylık ihsan eder ,inşaallah güzel bir çıkış yolu bulurum,babacığım şimdilik bu kadar Allah’a emanet ol,merak etme kızın öğretmen oldu yıllardır diline doladığı ve bir türlü KPSS den yüksek puan alarak kazanamamıştı ama en düşük puan almayı başararak(!) öğretmenliği kazanıp uçuyordu ,Allah’ın lutfu,çok , dua ettim ama sen çok istemedin çünkü kızın elinin altından çıkıp gitmesine asla razı değilsin , neyse canım babacığım için rahat olsun,ellerinden hasretle öperim….


23.02.2014

NOT : Kızımın öğretmenlik atanmasının Mardin'e çıkması nedeniyle kendi kendime yazdığım Mektup serisi .
( Mektup-2 başlıklı yazı cirik tarafından 26.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.