''Yıllardır bir 10 bin adım geyiğidir gidiyor ya...''


''Meğer bu günde 10 bin adım hedefi de 1965 yılında Japonya'daki bir reklam kampanyasının ismiymiş.'' BASINDAN


''Harvard tarafından yapılan son araştırmaya göre, sağlık için tavsiye edilen günde 10 bin adım atmak "aşırılık"mış. Ve günde sadece 4 bin 400 adım atmak, ciddi hastalıklara karşı korunmak için yeterliymiş. Hatta 7 bin 500 adımın ardından egzersizin faydası da düşüyormuş.'' BASINDAN


Adımlayın durun memleketinizi, yer yüzünü, sağlık için ha başka bir şey için değil. Nasıl kandırmışlar bizi yahu anlayabilene aşk olsun... Siz siz olun yağları yakında, başkalarına iş gördürmek için yağ yakmayın...


Hayır tutup da on bin adımı nasıl sayacaksınız. Tam sayarken unuttunuz 8573 de kaldınız, dön başa tekrar say. Hani Zeki ile Metinin ''Köyden İndim Şehre.'' filminde ki altınları sayarken sayıyı unuttukları gibi...


Madem 4.400 adım veya 7.500 altında atılan adım durumu kurtarmaya yetiyormuş da kardeşim bizi niye yıllardır on bin adım on bin adım diye fazla adım atmaya zorluyorsunuz? Bana fazladan attırdığınız adımlar için hakkımı helal etmiyorum sizlere...


Bizim evin çevresi 425 adım, yani bu demek ki 20 değil de aşağı yukarı on on iki tur atarsam kafi gelecek... Bu fazladan attığım turlarında bana zararı olmuş mu olmamış mı artık onu da bilemiyorum.


Yok yahu öyle takıntılarım. Uzmanlar diyorsa 7500 de yetiyor ben de kendimi 7500 e göre ayarlarım... Arada yavaş yavaş da koşarım, tabi bu yağları yakmama biraz daha fazla katkı yapar gibime geliyor. Yağları yakalımda, tek biz yanmayalım... Yağlaaaaaaaar sıkı durun hem de çok sıkı, şimdi eritiyorum sizleri...

( On Binden Bir Adım Geri Gitmeyiz Diye Birşey Yok başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.