Ağlar mısınız siz de yüreğiniz sızım sızım sızladığında? Ben ağlarım, ağladım da hem nasıl hem de nasıl... Gözyaşları yüreğin dezenfektanıdır adeta. Ondan daha güzel yüreği yıkayan, ruhu huzura erdiren başka bir madde yoktur...


Ben kimseden saklamasam da göz yaşlarımı, bazı zaman yalnız ağladığımda olmuştur. Ama en güzeli de ne biliyor musunuz, ağlayacak bir omuz bulmak, kadın ya da erkek fark etmez. Bir çok kimse ile mezhebine, meşrebine bakmadan birlikte gülersiniz, kimi akrabanızdır, kimisi yakın arkadaşınız. Oysa ki beraber ağlayabildiklerinizdir sizi en çok sevenler, en yakın, en sağlam dostlarınız...


Ağlamaz mısınız Güneydoğu'da şehit olan civanlarımıza? Ağlamaz mısınız, yolda hunharca dövülen sonrada katledilen kadınlarımıza? Ağlamaz mısınız eline silah verilip savaşa alet edilen mini mini bebelere?


Gözyaşının rengi yoksa da, bu alçaklıkları yapanların bir rengi var, kahverengi zannetmeyin, onların rengi tam da bu renk, kahperengi...


Bazen de gökler eşlik eder, sizin gözyaşlarınıza. İzleyin bakın o yağmurdan sonra ki toprak kokusunu, ne içe işler, ne de değişik ve güzeldir, burnunuzun direklerine bayram yaptırır... Ben saklamam göz yaşlarımı asla. Babam öldüğü zamanda ağladım, dedem öldüğü zamanda ağladım, anneannem öldüğü zamanda ağladım, sevdiğime inandığım, onunda beni sevdiğini sandığım insanı kaybettiğim zamanda ağladım.


Güldüğümüz günlerde oldu mutlaka, ama dünya böyle zalimlerle, zalimliklerle dolu dolu oldukça, ağladıklarımızda olacaktır. Hazreti Muhammed sav. de öyle diyor ''Benim bildiklerimi bilseydiniz az güler çok ağlardınız.'' Ne diyelim Allah akıbetimizi hayreylesin... Güldüğünüz günler ağladıklarınız günlerden çok olsun...

( Gözyaşlarına Bahane Yoktur başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.