Sizce ne kadardır bir kayın'ın ömrü? Bir çınarın ya da? Kargalar epeyce yaşıyorlarmış diyorlar; ben tam bilemiyorum ama, sanıyorum dört yüz yılmış ortalama ömürleri...

Altın kafeste iken bile vatanına öykünen bülbüllerin fazla yaşadıklarını sanmam onca kargaya rağmen. Her şey ve hepimiz, havadaki, sudaki, topraktaki hakkımızca ve hakkımız kadar bir zaman geçiricisiyiz aslen bu civarda. Yol kenarlarında müşteri beklemiş bir hayat kadını ile, o yoldan gelip geçmiş bir ayar, aynı kapıdan girecek içeri. Aynı sorulara verecekler kendilerince yanıtlarını.

Bir palyaço ile kraliçenin yolu, kesişecek belki de nedensizliklerine inandıkları anların birinde. Tabakasındaki tütünü saran kaşif, belki de ilk kez aynı kokuyu duyacak aynı anda, ayrı ayrı bir su perisi ile. Dolu dizgin at süren akıncıları bekleyen poyraz ile, kervan kıran eşkiyayı üşüten hep aynı tondaki yansıma olacak...

Sizce bir ömüre biçilen eder nedir? her ömür bize kısa imiş gibi gelir ya hani; yetecek kadar zamanı olan kimdir?...
( Uzunca Bir Zaman başlıklı yazı Fırat AVCI tarafından 25.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.