TÜRK İNSANI

Tarih boyunca Türkler çeşitli yerlerde, acılar ve çileler çekmiştir.Onların tek büyük ışığı sevgi olmuştur.

Sevgi, Türkler arasında kullanılan en yüce kavramdır. Sevgi, sadece maddi anlamda değil, manevi anlamda da toplumuzda örnek olmuştur.

Türk insanı kahraman olduğu kadar, bir o kadar da fedakardır. Sevgi kadar değerli bir kavramın yanında kahramanlık unusuru çok banaldır. Sevgi`nin diğer anlamı da birlik ve beraberliktir. Birlik, birlenmek birleşmek anlamına gelir...

Toplum olarak bir çocuk nasıl annesine ve babasına muhtaçsa Türklerde birbirine o kadar muhtaçtır...

İnsanlar tarih boyunca; medeniyeti,sevgiyi,kardeşliği türklerde görmüşler ve onlardan örnek almışladır...

Türkler yıllarca işkence ye maruz kalmalarına rağmen gönüllerinde iman ve sevgiyle ayakta kalmayı başarabilmişlerdir...

DOKSAN İKİ YIL ÖNCE Çanakkale de çekilen acılar çiller yoksulluklar hep imann ve sevginin gücüyle işkencelere karşı konulmuştur...

Günümüzde insanların sevgisini cep telefonu, imanını ise para napolyonun dediği gibi``para para para`` almıştır... Çok acı bir durum ve maalesef gerçek...

gerçek ve öz olan sevgili eskiden toplumun birlik ve beraberlik içinde yaşadıkları yerlerdi. Kısacası sevgili herşeydi, tek bir şey ve ya şahıs değildi...

TÜRK DEMEK cahil demek değildir
TÜRK DEMEK nankör demek değildir
TÜRK DEMEK korkak demek değildir
TÜRK DEMEK SEVGİ DEMEKTİR!!!

ALİ ESAT TAŞ...
ZAMAN, MÜREKKEBİN SON DAMLASIDIR...
( Türk İnsanı başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 7.04.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.