ANNELER GÜNÜ

Anne, varlığıyla bizi yokluktan kurtaran bir varlık ve belki de hayatı boyunca acısıyla uğraştığı halde bir de yavrusu için dokuz ay acı çekmiş özel bir varlıktır. Annesinden başka kimse insanı, karşılıksız sevemez. Hayatın kötülüklerine kendini hedef edip, mutluluk için yavrusuna hayatını adayan bir varlık, işte! o Annedir...

Anneler günü, insanın en çok özlem duyduğu ve duyması gereken bir gündür. Nasıl ki, bir kimse evlilik yıl dönümünü unutmuyor ise, anne gününü de asla unutmamalıdır... Örneğin; `Bir gün, bir anne yavrusunu gecenin saat üç`ünde arar oğlunu, oğlu ise gece gelen telefonla hiddetle uyanır ve telefonda anne arıyor yazısı onu sinirlendirir.`` Ne oldu anne ya bu gece vakti, rahatsız edilir mi insan ya `` diye kızar anne ise yavrusuna oğlum ben seni rahatsız mı ettim diye sorar. Oğlu, `evet anne bu gecenin üçünde rahatsız ettin `diye yanıt verdikten sonra anne ` Ya oğlum sende beni tam saat üç de gecenin bu vaktinde yirmi beş yıl önce rahatsız etmiştin doğum günün kutlu olsun` der ve oğlu annesinden özür diler... Anne, hakkı asla ödenmeyecek bir haktır. Allah hakkı gibi o güzel varlığından hakkı ödenmez ve bu nedenledir ki kişi ne kadar iyi olursa olsun bu sözü unutmamalıdır: `CENNET ANNELERİN AYAĞI ALTINDADIR``...

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

( Anneler Günü başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 5.05.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.