Öyle hazırdım ki keş olmaya,içmesem de olurmuş..
 Yinede az bir şey aldım,gözlerindeki fabrika uykusuzluğundan.
   Üşümesin, sağa sola carpmasin diye kundağı sıkı sarılmış çaresiz bebek efkariydi gozbebekleri.
Gerçi yüzü bir ova ufku kadar uzaktı gözlerime..
Ama ışık vurunca makina aralarından ,yüzünün gölgesi düşüyordu yüzüme.gölgenin tadı olur mu? oluyormuş...
Pamuk elyaflı teninde, yorgunluğun ilaciydı gölgesinin hüznü.
 Bir o bakıyor du gizliden bir ben bakıyordum zuladan.bakişiyorduk işte çaktırmadan...
  Korkarak kapıdan çaldığım sare nin altındaki Gül'ün dikenleri bağrima batıyordu. 
 verme cesareti bulduğum an çikıyordum karşısına kimse görmeden....
 Vay soyha zaman !!!? Vay dipsiz kuyunun kesik ipi ....
Hayalde kaldı hepsi...
( Gölgenin Tadı Olur Mu başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 14.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.