Babam toklu almış, hadi gel biraz yiyecek verelim biraz sevelim..
Bu gün hiç uyumayalim, akşam da başina kına vuralım ..
Seninle bayram gibi bayram yapalimm..

Bayram namazına babamdan önce gidelim,
En arka saflarda namaza duralım. 
Annemizin ilk bayramını kutlayan biz olalım.
Ama çocukça bayram gibi bayram yapalım

Bayramliklari hemen giymeyelim kirlenir.
Kurbandan akan ilk kanı anlımıza çalalim.
Babam yüzerken ayaklarını tutalım. 
Hem bu bayram şeker yada haşlik almayalim.
Bize şeker Bayramı'nda şeker veren komşulara, bu bayram sıra bizde et ikram edelim. kınali ellerimizi onlara gösterelim..
Paylaşmak nezlinde bir bayram yapalım.

Şoyle kebabı yelleyelim, yoldan geçene zorla yedirelim..
Hani bayrama sakladiğimiz parayı da etin üzerine bir gazoz alalım. buz gibi bir kuytuda  içelim ...
Bayram lezzetinde bol gazozlu bayram yapalim..

dedem namaz kılarken onla teşbih tekbirlerini getirelim..
 Nerede bu günü tadamayan çocuk varsa onlar tatmasi için bol bol dua edelim..
 Bol dualı bayram gibi bayram yapalım
( Bayram Nezlinde Bayram.. başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 28.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.