Ey ismini bilmediğim iksir!
Silme benden geçmişimi.
Benim bakim atime ışiktir
Çok güzel mazilerle gizlidir.
Cocukluğumda;
Doyamadiğimiz, şimdilerin bilmediği oyunlar...
Kimsenin gormediği çeşitli bitkiler...
 çobanlik, tarla ortasında bir ameliye, bazense hayma gölgesinde kömeç dürümü buz gibi ayran,akabinde öyle saati doyumsuz 1 saatlik güzellik uykusu saklıdır..
Hep yarına bir umut vardır ...
Yarının umudu bu günün tadıdır...
Okul yolu uzundur ...
Ve sadece korktuğun öğretmen ...
 tenefüs zilini bekleyip 15 dakikada maç yapıp tekrar derse giren terli öğrenci saklıdır..
Benim mazimde bacım saklıdır ...
Daha 18 de toprağa gelin ettiğim bacım..
Benim geçmişimde her genç gibi ilk aşkim saklıdır...
 kimsenin bilmediği sadece bakişlarin seviştiği aşk..
 Hatirladikça o günki Heyecan gibi çarpan kalp...
  Bir anda olgunlaşmadi bu beden ..
  Bazen su verildi sulu olsun diye,
  bazen güneş tepeden pişirdi ...
   Demem o ki ismini bilmediğim unutkanlık 

   Beni geçmişime sümdük eyleme ...

( Beni Geçmişime Sümdük Eyleme... başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 17.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.