Deprem Bölgesinde Yaşayan Sitemiz Üyeleri


Değerli arkadaşlar bildiğiniz üzere Kahramanmaraş merkezli 10 ilimizde meydana gelen 7,7 ve 7,6 şiddetindeki deprem ve devam eden artçı sarsıntılar 13,5 milyon vatandaşımızı doğrudan etkilemiştir. 

Milletçe el ele verip bir şeyler yapmaya çalışsak da acımız çok büyük, Allah'dan ölenlere rahmet, yaralılara şifa, kalanlara ve tüm milletimize sabır diliyorum.

Malumunuz Edebiyat evi ailemiz içinde de deprem bölgesi ve çevre
illerinde yaşayan şair arkadaşlarımız var, bugün Çağatay hoca ile 
yaptığım görüşmede daha sonra bizzat kendilerini telefonla arayarak
sağlık haberlerini aldığım arkadaşlar;

Kazım Gök (Gökhasret)- Kahramanmaraş
Saklıbahçe (Aslıhan Savaş)- Elazığ
Ergül Güzel-Adana

Muhittin Alaca-Adana (Sosyal Medyadan öğrendim)

Sizlerin haber aldığı arkadaşlarımız varsa lütfen yazının altına yorum
olarak yazın.

Değerli şair ve yazar dostlar şimdi birlik olma zamanı, şimdi el ele olma 
zamanı, şimdi her türlü siyaseti unutma zamanı.

Göçen binaların altında yaşam savaşı veren insanlarımıza ulaşmak için devletimizin tüm kurumları ve halkımız büyük bir kurtarma mücadelesi 
veriyor. 

Eksiklerimiz yok mu var elbettte, ama şimdi bunları konuşmak
yerine enerjimizi ne yapacağımıza, nasıl yapacağımıza harcamamız gerek.

Deprem öldürmez, binalar öldürür! Bu sözü hep söylüyoruz ve bu sözün ne anlama geldiğini şimdi yine gördük. Umarım bu sefer gerekli dersleri alırız.


Selam, saygı ve sevgilerimle
( Deprem Bölgesinde Yaşayan Sitemiz Üyeleri başlıklı yazı MehmetFikret tarafından 8.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.