Rabbi Rabbi, Ya RABBİM!

Biz Ayetleriz. 

Can köprücük kemiklerine geldiğinde haber ver 
(Ölümden) seni kurtaracak kimdir? 

Kimbilir kimlere emanet ediliyordu sahibinden habersiz bırakma olur mu? 

Can çekişende anlar mı acabaa hanımefendi kaderde varsa söyle cennet olsun. 
Kurtuluşa erecekler. Ayrılık sebebi ne olabilir ki en fazla ne kadar da zalimdir. Ayaklarım ağrıyor dolanıyor ortalıkta yoksun. 

Kıldın mı namazını kıl dönmesi için vazgeçmeden deneyeceksiniz. Beraber yaşama sevinci kültürünü artırmak amacıyla toplumda bir yerimiz olduğunun göstergesidir. Yaygınlaşması içinde besler mutluluk çiçeklerini. Kadınlar için memnuniyetle yardımcı olursanız sevinirim. 
Arabulmak islamda çocuk hakları saklıdır. 

Fabrika ayarlarına gir bak kalp pili çalışıyor mu? 

Ne Sadaka TEBESSÜMLE.. 

Zekat vermek istiyorum ama olmuyor işte öyle bir şey yok ki Allah sabredenlerle beraberdir. 

Yırt tekme at yak kendini yak her seyi. 
Maide suresinde buyurduğu gibi. 

Yazık oldu çocuğa da İLMİHÂL olsun inşallah. 
Erken tanı ve tedavi yöntemlerini tespit edilmiştir. 

Üç şeyin yedeği yok anne, baba ve sağlık derdi kıymetini çok iyi bildiğim hâlen yoğun bakımda yatan kıymetli Hocam Elbistan'lı Eğitimci Şair&Yazar Hanifi Kara Hocam'ın selamları var. Sevgi hiçbir zaman solmaz. 
Yaklaş Yaradan'a. 

Şu daracık dünyaya hükümdar olmaz ki böyle yücelttiğime. 

Hadislerimiz bir kısmı var ümit verir, şevk ve istek uyandırır, korkutur çevreyi korumak için sözün düzgün ve kusursuz olandır makamın icabına göre yerinde söylenmiş. 

Nefsine yenik düşen ağlamaz. 

ZERRE KADARSIN işte bu yüzden Devlet Terbiyesi. 

Halbuki onlar Hakkın doğrunun ta kendisi içlerinde ne bir mübalağa ne de abartma yoktur diye bilgi vererek merhaba öyküm.. 

Dualarım sizinle Hocam.. İzm'lerin hiç biri gerçek olmaz saadet getirmez çiçek almayı düşünüyorum. Her zaman ve mekana giriş yapabilecek kapasitede İslami ilimler fakültesi taban puanları yüksek lisans için vazgeçmeden deneyeceksiniz. 

RİSALE NUR İÇİNDE YATSIN İNŞALLAH CANIM YA ÇOK GÜZEL BİR SİNERJİ OLUŞTURMAK İÇİN VAZGEÇMEDEN DENEYECEKSİNİZ. 


( Rabbi Rabbi Ya Rabbim başlıklı yazı Lütfiye tarafından 29.10.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.