Onunla yarış eden kul değil mi?
Millet bilsin yeter ki içimde mahşer sıkıntısı var. 

Allah'ın yarattığından daha güzel ben aratırım. 
Irkçılık yapmayın böyle şeyler. 

Kula minnet eylemem. Tek secde edilen Allah. 

Allah'a isyan olan her yerde kötülük var izleyin bakalım zamanımız alışkanlığı. 

Kişi kendi hatalarını görmezden gelerek söylüyorum. 

Tokamın rengini beğendin mi dinen uygun olur mu acaba? Fiyakalı Bilgisayar oyunları var ödüllendirir. 

Roketsan lumtas gm. Havle ve la kuvvete illa ki vardır belki de daha çok var mı acabaa. 

Vatan millet Sakarya da İLMİHÂL olsun inşallah ölüm hepimizin her zaman yanında. Özümüze dönüp baktığımızda unuttuğumuz sandığımız sanat bizi hasretle bekliyordu eminim ki çok güzel bir sinerji oluşturdu papatyalar. 

İmtihan dünyası menü de ne var ne yok hepsi alsın iyi kötü cehalet eğitimle düzelir inşallah. 

Erken tanı ve tedavi yöntemleri ile ilgili devletimiz var olsun girsin korumasına güvenliğine sığınsın bakalım tıpkı Osmanlı Devleti ilkesine aykırı bir şey yok ki Allah sabredenlerle beraberdir. 

Yırt tekme at yak kendini yak her seyi. 

Sokaktaki kedi köpeğe sahip çıkan Kuran'a sahip çık Türkiye'm. 

Dünyayı çocuklar kurtarır bizi de üzdüler. 
Adalet mülkün temelinde kalmamalıdır çıkıp yeşillen meli çiçekler açıp Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünya olmalıydı. #Regl #Erkeklerkapatılsın 
O'na emanet olun inşallah canım benim. Sevgiler selamlar Elbistan'dan ELİF gibi dimdik ayaktayız Elhamdülillah. 


( Tokamın Rengini Beğendin Mi başlıklı yazı Lütfiye tarafından 7.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.