Makale / Eleştri Makaleleri

Eklenme Tarihi : 26.11.2023
Okunma Sayısı : 535
Yorum Sayısı : 15
Havan Dövücü Ve  Hınk  Deyicileri


Sitemizde  garip  bir  şeyler  oluyor.  

Evet,  garip  bir  şeyler  ama bunu  nasıl  anlatayım  bilemiyorum. 

En  iyisi  ben  yazayım  siz  anlayın. 


Bugün 25 Kasım 2023. 
Saat  15.32'de başladım  bu  yazıyı  yazmaya.

Bu  yazıda  sizleri bir  ''Havan  Dövücü''  ve  dört  de  Hınk Deyici  ile tanıştıracağım. 

Birinci Hınk  Deyici  ile  başlayalım.  

1. HINK  DEYİCİ: 

SİTEYE KAYIT TARİHİ: 1 KASIM 2023

O günden  bugüne...

Şiir (0)
Deneme (0)
Hikaye (0)
Makale (0)
Serbest Kürsü (0)

Yani  bir  tane bile şiir yazıp  yayınlamamış. Bir tane  bile deneme  yazıp  yayınlamamış. Bir  tane bile hikaye yazıp  yayınlamamış. Bir tane bile serbest  kürsü  yazısı  yazıp  yayınlamamış.

Olur  mu?  Olur  tabii  ki. Siteye  sadece  ve  sadece  yazı  okumak ve  okuduğu  yazılara  yorum  yazmak  için  giren  pek  çok  arkadaşın  olduğunu  biliyoruz. Hatta  yorum  da  yazmayıp  sadece  okumak  için  girenler  de  var. 

Peki  I. Hınk  Deyici  de  sadece  yazıları  okuyan ve  yorum  yazan  bir  üye  mi? 

YAPTIĞI  YAZI  YORUMLARI: 21

''Hiç  de  fena  değil.  Vatandaş,  yazıları  okuyor ve  yorum  yazıyor.  Sorun  nedir?'' Diye  düşünüyorsunuzdur.

Sorun  şu: I. Hınk  Deyici  sadece  ve  sadece  Havan  Dövücünün şiirlerini  okuyor,  sadece  ona  yorum  yazıyor.

Evet, yazdığı 21  yorumun  yirmi birini  de  tek  bir  kişinin  şiirlerine olmuş.( Ben  o  kişiye  Havan Dövücü diyorum. )  O  kişi dışında  hiç  kimsenin tek  bir  şiirine ya  da düz  yazısına  tek  bir yorum yapmamış. Daha  da  açık  ifadeyle Havan  Dövücü dışında  sitedeki  hiç  bir  Allah'ın  kulunu şair  ya  da yazar  olarak  beğenmemiş. Okunmaya  ve  yorum  yazmaya  layık  görmemiş. 

Ya  da?

Ya da  amacı  ve  görevi  sadece  o  bir  kişiye  yorum  yazmak  olduğu  için  sitedeki diğer  şair  ve  yazarları görmezden  gelmiş. 

2. HINK  DEYİCİ 

SİTEYE  KAYIT  TARİHİ: 1 Kasım 2023

O günden bugüne...

Şiir (0)
Deneme (0)
Hikaye (0)
Makale (0)
Serbest Kürsü (0)

Bu hınk  deyici  de siteye  kaydolduktan  bu  güne  kadar  geçen  zaman  içinde tek  bir  şiir, deneme, hikaye, makale, serbest  kürsü  yazısı  yazmamış. 

YAPTIĞI  YORUMLAR: 22 

Siteye I.  Hınk  Deyici  ile  aynı  gün  kaydolan II.  Hınk  Deyici bilin  bakalım  bu  22  yorumun  yirmi ikisini de   kime  yapmış? 

Evet,  bildiniz.  Bu  da  yaptığı  yirmi iki  yorumun  yirmi ikisini de aynı Havan  Dövücüye yapmış. Sitedeki  binlerce  şair ve  yazarı ne  şair  olarak görmüş  ne  de  yazar.


3. HINK  DEYİCİ: 

SİTEYE  KAYIT  TARİHİ: 1 Kasım 2023

O günden  bugüne...

Şiir (0)
Deneme (0)
Hikaye (0)
Makale (0)
Serbest Kürsü (0)

Siteye  I. ve  II.  Hınk  Deyici  ile  aynı  gün  kayıt  yaptıran  III.  Hınk  Deyici  de tek  bir  şiir  yazıp  yayınlamamış. Tek  bir deneme  yazıp  yayınlamamış.  Tek  bir hikaye  yazıp  yayınlamamış.  Tek  bir  makale  yazıp  yayınlamamış. Tek  bir  serbest  kürsü yazısı  yazıp  yayınlamamış. 

Neden?

Çünkü  sitedeki  varlık  amacı  Havan  Dövücü  havan  dövdükçe '' Hınk '' demek. 

Peki  bu  kaç kere '' Hınk '' Demiş?

YAPTIĞI  YAZI  YORUMLARI: 25

Sanırım  artık ''  Hocam ! Bu  25  Yorumu  kime /  kimlere  yazmış?''Diye  sormuyorsunuz değil  mi? 

Maşallah.  Bu  bayağı  gayretkeşmiş.  25  kez  '' Hınk '' diyerek  Havan  Dövücünün  en  gözde  elemanı  olmuş. 


4. HINK DEYİCİ: 

SİTEYE KAYIT  TARİHİ: 2 Kasım 2023 

4.  Hınk  Deyici diğer  Hınk  Deyicilerden  sadece  bir  gün  sonra siteye  kayıt  yaptırmış.

O günden  bugüne

Şiir (0)
Deneme (0)
Hikaye (0)
Makale (0)
Serbest Kürsü (0)

YAPTIĞI YAZI YORUMLARI: 22

Bunun  dahi  asli  görevi  Havan  Dövücünün  şiirlerine yorum  yazmak  olduğu  için herhangi  bir  şiir  yazmamış.  Bir  makale  yazmamış.  Bir  deneme  yazmamış.  Bir  hikaye  yazmamış.  Bir  serbest  kürsü  yazısı  yazmamış. Sadece ve  sadece  Havan  Dövücünün  şiirlerine yorum  yazmış. 

*****

Bir  fıkrayla  noktalayalım  mı?

Bir kadının "Böylesi" adını verdiği bir köpeği varmış. 

Bir  gün kadın banyodayken köpek dışarı kaçmış.
 
Durumu farkeden kadın hemen arkasından koşmuş. Çıplaklığını gizlemek için de boy aynasını söküp önüne tutmuş. Ama telaşla aynanın yerinde kaldığını, elindekinin sadece çerçeve olduğunu görememiş. 

Yollarda "Böylesi" diye bağırarak köpeğini aramaya başlamış. 

Karşıdan bir adam geliyormuş. Kadın, "Böylesini gördünüz mü acaba?" diye sormuş.

Adam, bir kadına bir çerçeveye bakmış: "Gördüm ama böyle çerçevelisini ilk defa görüyorum." demiş.

İşin  doğrusu biz  de  böylesini  ilk  kez görüyoruz.  Ya  da  kendi  adıma  konuşayım: Böylesini  ilk  kez  gördüm. 

***************

( Havan Dövücü Ve Hınk Deyicileri başlıklı yazı Sami Biber tarafından 26.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.