Benim RabbimVar



Ey insan oğlu seni sevmiyorlar diye üzülme, sen kendini sev yeter. Güvenmiyorlar? Güvenmesinler sen kendine güven. Her şeye canını sıkma. Emin ol herşeyin üzerinden gelebilirsin. Dediğim gibi kendine güven. İsterse kimse olmasın yanında. Allah var yetmezmi? Allah her şeye kadir olandır. Secdeye kapan ve dua et Allahtan iste. Sakın olmaz yapamam deme. Dediğim gibi Allah her zaman yanında. Mutlu olduğunda şükür etmeyi, zora düştüğünde Allaha yalvarmaya bil...
Herşeyi yerinde yap. Kalp kırma sakın. Ya kırdığın kalbi Allah seviyorsa?
Sana diken veriliyorsa sen onlara gül ver. Herkez iyi davranışlarda bulun. Kötülük yapan kötülük değilde iyilik bulsun:) iyi insan ol. İyilik yaparak birşey kaybetmezsin ama kötülük yaparak herşeyin kaybedebilirsin.
Mesela: Kalbini, merhametini, insanların sana bakış şeklini ve bir çok şeyi. Hep Allah sevgisi ve Allah korkusu olsun içinde. Allah korkusu olmayan insanın içinde Allah muhafız iman yoktur!!! O yüzden "Beni Rabbim var" de ve sadece Allaha sığın... 


            HAFIZ
                    MEDİNE NUR 
                                 EFİLOĞLU


( Benim Rabbim Var başlıklı yazı medinenur-efiloglu tarafından 3.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.