CİĞERDE BAŞLADI-BEYİNLE DEVAM ETTİ-HENÜZ BİTMEDİ 9

 

KRONOS DÖNEMİ 2

 

Titan’ın en iyisi insanlığa faydası olandı.

Biz hırsızlık yaptıysak insanlık için yaptık dedi PROMETHEUS

 

 

Yine aynı yılın yaz sonu MAİA şikayete başlıyor.oturduğu mağaranın çok sıcak olduğunu yazı geçirmek için SENTOR’dan kendisine yazlık bir mağara almasını istiyor.Satir ve Hemes’i şikayet ediyor.SENTOR derhal araştırmalara başlıyor.40 altına iyi bir mağara almak üzere satıcı ile anlaşıyor. MAİA’ yıda yanına alarak mağarayı göstermeye gidiyor.Maia çok beğeniyor satıcı parasını istiyor fakat Satir ve Hemes’ten  çıt çıkmıyor.bir ay geçiyor.satıcı o rakkama mağara yı satmıyor onüç altın daha  istiyor.SATİR denen sinsi o kadar zaman geçmesine rağmen ancak otuz altı altın getirebiliyor.öyle olunca SENTOR annesinin istediğini yapıyor.Uzun zaman önce tapınaklar vadisinde bir kooperatiften almış olduğu ve taksitlerini ödemekte olduğu  mağaradaki hissesini. Dört altına satıp işlemleri HEMES denen ahlaksıza yaptırıyor.Toplanan kırk altın olunca SENTOR satıcıyı arıyor fakat satıcı çok zaman geçtiğini onüç altın daha verirse satacağını söylüyor.  kadar zamanda parayı toparlayamayan sinsi SATİR ve Hemes denen ahlaksızın çaldıkları tüm altınları nakit’e çevirip paylaşarak kendilerine mağaralar alarak refah içinde yaşadıkları ortaya çıkıyor. ZEUS olimpostaki mekanından bakınca İO yu görür ve aşık olur bunuda URANÜS gökyüzünden görür.o sırada TİTAN LAPETOS’un oğlu PROMETHEUS  sayesinde sanattan spor’a tüm tanrılara baş kaldıran zamanının devrimcisi.PROMETHEUS.ZEUS aşk meşk işleri ile uğraşırken PROMETHEUS  boşlukta zeus’un ateşini çalar,Çaldığı ateşi İnsanlığa vermiş bu duruma ZEUS çok kızmış Prometheus’u Kafkas dağlarına sürgün etmiş.fakat bu titan teknoloji, bilgi,uygarlık konularında insanlığa çok faydası olmuştur.Çok işkence gördüğü söylenen titan PROMETHEUS  insanlığa faydalı bir titandı.

O çağlardaZEUS hariç, herkese işkence yapan kalleşler o zaman’da varmış

( Biz Hırsızlık Yaptıysak İnsanlık İçin Yaptık başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 18.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.