Nerden nereye

 

İstanbul’da kurumlara ve kişilere özel hikayeler yazarak mekanımda çalışıyor.Birlikte çalışan yetenekli arkadaşlarımızla falcılık,Muska yazmak,Büyü Yapmak,Büyü bozmak,Fala bakmak,Cin Çıkarmak,Küreye bakmak,Tarot,pandoranın kutusunu açmak,Pandoranın kavanozunu kırmak,Blanço makyajlamak,Anket yapmak,Enflasyon hesabı yapmak,bakla falına bakmak daha neler neler.tamamen profesyonel çalışan arkadaşlarımla birlikte herkez tarafından tanınmışken müşteri portföyümüzde kalabalıklaşınca  rahatsız edenlerde arttı. Güzel kazanıyor çalışanlarımızada güzel kazandırıyordum.Tam yeni bir faaliyet’e başlayacaktıkki.isteyen her kişiye ücreti mukabilinde kurs açacak dokuz renk yalan söyleme eğitimi verecek Katılanları mitoman yapacak Başarı gösteren kursiyerlere setifika verecektim.Mitamon olmayanların ödemeleri iade edeceğimi garanti ediyordum.bu projem için konunun profösörleri kardeşim gibi sevdiğim halamın oğulları sinsi ve çirkefle anlaşma yapmak üzeriyken dükkanın önünü kapatmak isteyen bir grup sarıklı ,cüppeli işlerindeki düşüşü neden göstererek.piyasadan çekilmemi yoksa kahve fincanlarımı kıracaklarını söyleyince çalışan arkadaşlarıma falıma bakmalarını söyledim.iş arkadaşlarım falımda mekan değiştirmemin hem benim hem kendilerinin geleceği için iyi olacağını söyleyince. Hepimize yol görünüyor.Ankaraya gitmeye karar veriyorum.nesi meşhur diye araştırınca Ankara’nın pavyonlarının en meşhur iş kolu olduğununa benim yaptığım işede uygun olduğuna karar veriyorum.meşhur pavyonlarının yakınında karakolun hemen arka tarafında iki katlı bir mekan kiralıyorum ve gündüzleri fal ,büyü,cin,kahve falı ,tarot,küre,gibi faaliyetler yapacak. Gece olunca pavyon olarak faaliyet gösterecektim.Hamam mantığı ile çalışacak.gece erkek lere suare olarak gündüzleri kadınlara matine olarak çalışacak.her masaya uyarı yazıları yazılacak.şarkı ve türkü isteği yapmak serbettir.evli bir milletvekilinin pavyona gitmesi boşanma sebebidir.lütfen pavyon dublesi isteyiniz.Dilber yakında bizim pavyonda başlıyor.Biz içmeyiz içiririz konsimatrisiniz diye yazılar yazılacak.Sahneye çıkan çalışanlarımız, gelirlerini katlarlar.Perşembe ve Pazar günleri iş kanunu uyarınca tatil kapalıyız.Patron dediğin böyle olur.birazda rakip pavyonlar kazansın.CENTİLMEN.

 

( Nerden Nereye başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 5/5/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.