Günler günleri kovalıyor,kardeşim daha iyi olmaya başlıyordu.Vahide teyze de bir iyi bir kötüydü.Hastane psikolojisi olsa gerek,oldukça stres yapıyor,arada mehmet amca da nasibini alıyordu...

Yine oldukça stresli olduğu bir gece,vahide teyze hayat arkadaşına durmadan üşüdüğünü söyleyip, üzerinde ki yorganın yetersiz geldiğini,daha kalın birşeyler örtmesini istiyordu.Mehmet amca,"vahidem,hava çok sıcak,ben üzerimdekilerle bile terlirem,sen nasıl üşirsen?"vahide teyze,"anam anam sen alevlenmişsen,vıy sanki delikanlı,neydim terlirsen,ben üşürem ört beni,bul birşeyler hele"...
Mehmet amca eliyle "ne yapayım" dercesine bana gülümsedi,ben de ona...Sonra dolabı kurcalamaya başladı ,vahide teyzenin hırkasını buldu,onu da iyice sardı sarmaladı..

Ertesi gün yine annem aldı refakatçılığı.dönüşümlü olarak kalıyorduk kardeşimin yanında.Yine mehmet amcanın dışarıda olduğu,annemin de vahide teyzenin yanında bulunduğu bir anda odanın telefonu çalmış.Arayan vahide teyzenin Almanya'daki kızıymış.Annemden vahide teyzenin durumu hakkında bilgi almış ve annem "biliyorum hanımefendi bana düşmez ama vahide hanım arada kötü oluyor,sizden en ufak bir yakınmaları söz konusu değil yanlış anlamayın ancak yine de annenizi ziyarete gelseniz iyi olur "demiş.Bunun üzerine kızı da anneme teşekkür edip en kısa zamanda yola çıkacağını söylemiş.

Kardeşimin son gecesiydi hastanede,ertesi gün taburcu olacaktı çok şükür.Vahide teyzeme uğrayıp hal hatır sordum,iyiydi maaşalah.O da bana elifi (kardeşim)sordu.Müjdeli haberi verdim,o da çok sevindi ve"gızım,ben yaşımı başımı almışam,az çok görmüş geçirmişem,amaa elife çok üzülüyordum.Allah'a hamd ola ki çıkar hastaneden"
dedi.Gecemiz sakin geçti,mehmet amcayla dışarıda çaylarımızı içip son gecenin hem sevincini hem de burukluğunu yaşıyorduk...

Gitme vakti gelmişti,çıkış işlemleri ile koşuşturmadaydık.Vahide teyzemin de diyaliz saati oluşundan son kez görüşüp vedalaşamadık,aklım hep onda takılı kaldı...
Bir hafta sonra kardeşim muayene için tekrar gittiğinde vahide teyzeyi yoğun bakım ünitesine almak istediklerini ancak kendisinin direnip,istemediğini öğrenmiş ve ne yapıp edip hastaneden imza karşılığı taburcu olmuş.Annemden öğrendiğime göre,daha önce de yoğun bakımda yatışı esnasında yanında ölüm vakası gerçekleştiğinden çok korkuyor ve orada bulunmak istemiyormuş. Şuan ne durumda çok merak ediyorum.Hastane kayıtlarından bir şekilde ulaşmayı düşünüyoruz...

Hayat koridorunda beraber yürümeye başlayıp beraber devam edebilmek!
Beraber geçirilen gençliğin ardından yadigar kalanlara sadık olabilmek!
Koridorda sönerken ziya gözlerini birbirine kilitleyip el ele gülümseyebilmek!
Bitmeyen sevgi ve ahde vefa ...
Sonunda sonsuzluğa beraber yürüyebilmek !
Vahide teyze ve Mehmet amca bıraktığınız derin izler sizden hatıra ve ben sizi unutmayacağım...


( Vahide Teyze Ve Mehmet Amca 3 başlıklı yazı Oya DOĞAN tarafından 8.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu