Efe'ler Ölmesin! Dün gece tv de, otuz gün önce çocuk yuvasında hayatını kaybeden Efe’nin annesinin feryadı ve dikkatsizlik beni son derece etkisine almıştır...

Çocuğunuzu emin ellere teslim ediyorsunuz , okul öncesi sosyelleşsin, hayata kaynaşsın hayata dair bir şeyleri öğrensin diye ...

Gerektiğinde anneannesine, babaannesine emanet ederken kuşku duyuyorsunuz,
yuva çok emin, çocuğum bakıcılar öğretmenler sayesinde gözlerim kapalı bırakırım diyorsunuz.Ve bırakıyorsunuz, gözünüz arkada değil çocuğunuza çok iyi bakılacak, çocuğunuz terlemeyecek, çocuğununuz oyun oynayacak arkadaşlarınla,çocuğunuz sosyelleşecek .

Ve bir gün acı bir telefon; çocuğunuzun hastanede öldüğü haberi gelecek, yuvada onca bakıcı yönetici öğretmen varken, kırılan lavobonun parçaları şah damarına rastlayıp ölümüne sebep olacak...

Hangi yürek dayanır bu acıya hangi yürek...

Kolay mı hayat bulur bir beden başka bir bedende, kolay mı dünyaya gelir koparken candan canan, kolay mı yetişir br bebe, kolay mı elinde büyütürken elden gelen dikkatsizlik veya yanlışlıkla son vermek o cana. Hangi can dayanır candan kopmuş o canansız yaşamaya....

Giden gidiyor bizden bizim billemediğimiz o yere, tüm masumiyetiyle.... Kalanlara sabır az kelime, gidene kadar kanayan yüreğe güç ver yarabbim.



Efe’nin ölümü kaç çocuğu kurtaracak,çocuk parkına adını vermişler,Efe geri gelicek mi ?
Efe’nin ablası ne olacak ,okula gidemiyor hiç kimseyle konuşamıyor,ya o yüreği yanan anne babası kim teselli edecek..

Peki bundn sonrası ne olacak,aileler yavrularını yuvalara emanet ederken,tüm yuvayı kontrol mu edecek,yada bilir kişi mi getirecek?
Oya gedik
( Efeler Ölmesin! başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 16.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.