Yazı Dostluğu'na dair söylenecek birkaç söz vardır ki ifadesi oldukça zordur. Sayfamda yazı dostu olan isimleri silmek zorunda kaldım, arkadaşlarımı, öğrencilerimi, yaşça büyüklerimi, istisnasız her ismi sildim.Alınan olursa beni mazur görsünler, dostlar, arkadaşlar, öğrenciler.
1-Yazıları,çalışmaları okurken rahatça yorum yapabilme adına sildim, yazı dostlarını.
2-Yazı Dostluğu'na aynı sitede yazan kalemlerle olduğumuz için fazla bir anlam yükleyemedim.
3-Zaten çalışmaları yeni yayınlananları sürekli   takip etmekteyiz.
Sevgili Dostlar, gelin siz de aynı iyiliği yapıp, isim gözetmeksizin çalışmaları yayınlanan herkesi takip etme adına, herkesi "YAZI DOSTU" olarak kabul edin.
Selam, saygı ve muhabbetle  
( Herkes Yazı Dostumuzdur başlıklı yazı MehmetALİ tarafından 21.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.