hani o ben hayatı biliyorum dediğin an yokmu birde bakmışsın onca yaşanan şey onca aldığın hayat dersi hep boşuna  yine yanılmışsın hala o ilk  başladığın yerdesin hala  ey hayat bugün çok büyük bir ders daha verdin bana anladımki herşey boş arkadaşlık dostluk  hani o can dost dediğin şey varya  o da boş can dediğin  vururmuş gün gelir canını gördüm öğrendim ....yıllarca sırtında taşıdığın derdini dert hüznünü hüzün bildiğin insanda gün olur baş düşman olurmuş insana   düşmanın yapamadığını dost yaparmış meyer gördüm öğrendim.... eskiler derlerdi dost arıyorsan cebine bak  ...yokluk gördüm öğrendim ... derlerdi kadının şeytanı kardaşı kardaşa vurdurur.... vuruldum  öğrendim ... hani eskiler der ya cahil dostun olacağına alim düşmanın olsun  ...cahil dosttan .. öğrendimm ...sana  yinede   teşekkür ediyorum  en azından bana bu dersi çok geç olmadan 35 yaşında verdinnn            ya    ellisinde olsaydı ....sağolll can  dosttt  sağol......
( Meyer Hayat Okulu Ölünce Bitermişcan Dosta Teşekkürler başlıklı yazı BekirKARAKAYA tarafından 20.08.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.