Leigh Whannell, James Wan, Mark Burg, Peter Block,
yani Saw'ın yapımcıları...Mutl...aka duymuşsunuzdur.Sinama dünyasında tutulan filmlerin başında gelir...Peki filmin konusu neydi;(...)
Jigsaw yani Tobin Bell 4. serisinde şöyle diyor;
-"İnsanlar kendilerine bahşedilen hayatın değerini anlayamazlar..."

Gerçektende öyledir değil mi..(?)

Peki Saw filmi bi' gerçek olsaydı ve dünyanın her yerinde insanları kandıran,zehirleyen,kadınlara tecavüz eden vs. kötü insanları yakalayıp o mükembel planlanmış aletlerine bağlasaydı,sizce insanlar kötülük yapmaktan kaçınmazlar mıydı?
Ama Jigsaw insanlara kurtulma şansı tanıyor...

Size biri çıkıp Jigsaw gerçek dese..(?) Delidir değil mi?
Evet işte o deli benim...Ve size bunu müjdeliyorum...
Kötü insanlara cezasını Jigsaw'dan daha dehşet şekilde verecek kişiyi tanıyorum...

Ve adresi veriyorum;



















"Cehennem..(!)"
( Testere... başlıklı yazı abdulkerim-y tarafından 22.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.