Bizim hava alanlarında uzun süredir bir gayret bir telaş görmelisiniz. Namaz kılmak istediğinizde yer bulamadığınız hava alanlarımız çoktan Noel’e hazırlandı bile. Aman Allah’ım! “ Cingil beng cingil beng dingil dingil beng…”
Noel Babalar, geyikler, üf üff…
İnanır mısınız? Kendi vatanımda hava alanlarına gidince gurbet hissi doğuyor içimde. Hatta namazlarımı hemen oaracıkta, yola çıkmadan seferi kılsam fıkhen yanlış yapmam sanırım, çünkü kendi vatanımızda öyle uzak bir kültürün içine düşmek bizi seferi ediyor…
Ben, bir gün olsun hava alanlarında Ramazan heyecanı yaşandığını görmedim. Ağlanacak haldeyiz.
Turistler toprağımıza inince kendilerini gurbette hissetmiyorlar, gâvurlar namazlarını seferi kılmaya mecbur değiller yani! ( Kafayı üşüttüm galiba, cümleye bakar mısınız?)
Ah, ah! Türk Hava Yolları’na bağlı olarak çalışan Anadolu Jet’e hoş geldiniz, mutlu yıllar dileriz.
Cingil beng cingil beng, dingil dingil beng, ipim kuşağıma, yok küfür yok, ipim kuşağıma denk:))

http://www.bulentakyurek.org sitesinden alıntıdır..! 
( Hoş Geldin Ya Şehr-i Noel başlıklı yazı abdulkerim-y tarafından 22.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.