1 Yemek Neden Tuzlu Uleyn
Biraz Polyanna:
Bu sabah uyandın. Herşey alabildiğince karanlık.
İşe yada okula gideceksin. Birde günlerden pazartesi...
Neyse ki bu sabah uyanabildin.

Fazla Polyanna:
Bu sabah uyandın. Herşey alabildiğince karanlık.
İşe yada okula gideceksin. Ama mükemmel bir kahvaltı hazır.
Afiyet olsun :)

Ben Polyanna:
Bu sabah uyandın. Herşey alabildiğince karanlık.
İşe yada okula gideceksin; neyse ki günlerden pazar.

Şimdi hangisi sizsiniz? Bardağın dolu tarafına bakan Polyanna mı? Yoksa Cengiz Kurtoğlu dinleyen mi? 
Misal, hiç mutlu olmadığınızı iddaa ederken mutlu olmayanlara imreniyorsunuz. Yada imrendiğiniz adamı mutsuz sanıyorsunuz. (Boynu bükük mütevazi bir Emrah. :) ) Sabah namazına kalkan bir adamın uykusuz olduğunu düşünüyorsunuz. Herşeye ve herkese kendi penceremizden baktığımızdandır ki; herşeyi ve herkesi biz gibi görüyoruz. 

Yani akşam eve gittiğimizde spor kanalını açmak yerine pencereyi açıp televizyonu atsak...
Ne pembe diziler kalıcak nede davası. Televizyon plazma ise vazgeçebilirsiniz :)) 
Şimdi eve geçtim ve sofraya oturdum. Yemek hazır ohh mis gibide kokuyor. Ama tuzu sanki biraz eksik. Eee biraz ötede tuzluk var ve içindede tuz. Yani "Hanım tuzu uzatır mısın?" demekte bizim elimizde, "Bu yemek neden tuzlu uleyn!?" deyip evde kısa süreli opera yapmakta bizim elimizde. :))
( Yemek Neden Tuzlu Uleyn başlıklı yazı abdulkerim-y tarafından 20.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.