Sevgi ve hoşgörü üzerine inşa edilen, şehit kanlarıyla her karışı sulanan, % 99 u Müslüman olan güzel ülkemde neredeyse her gün vahşi bir cinayetle dehşete düşüyoruz. Son günlerde yaşanan korkunç cinayetlerin neredeyse hepsi ya yakın akraba ya komşu ya da sevgililer ve eşler tarafından işlendi. Bu cinayetlerin birçoğunda psikolojik nedenler ve maddi gerekçeler ön plandaydı. Elbette haklılık payı vardır; ama bir insanı canavar yapmak istiyorsanız, yüreğinden Allah, peygamber ve insan sevgisini alın, hesaba çekilme duygusunu da bir kenara koyun, sadece madde ile düşünen bir ruhun cani olmaması düşünülemez. Şu haberlere bakın bir Avrupa ve Amerika dan değil destanlaşan neferler yetiştiren topraklardan yani bizim ülkemizden, adları da Michel, Tom, Gerorge ve Julia …. değil Muhammed, Dilber,Yakub……………
“Mardin'in Mazıdağ ilçesine bağlı Bilge köyünde meydana gelen katlimda tüm dünyayı sarstı. Bilge Köyü'nde bir nişana yapılan saldırıda 6'sı çocuk, 16'sı kadın toplam 44 kişi hayatını kaybetmiş, 3 kişi de yaralanmıştı. Olayın faili olduğu iddasıyla mahkemeye sevk edilen 10 kişi tutuklanmıştı. Kanları donduran Mardin katliamın nedeni henüz belirlemese de katliamın toprak meselesi üzerine yapıldığı düşüncesi ağırlık kazandı. Katliamı yapanlar ve hayatlarını kaybedenler yakın akrabaydı.”
“Münevver Karabulut cinayeti ise tam bir muammaya döndü. Genç kız işkence yapılarak öldürüldü. Kafası kesildi ve bir çöp konteynerına atıldı. cinayetle ilgili her geçen gün çok ilginç gerçekler ortaya çıkmaya başladı. Ayrıntıları öğrendikçe tüm Türkiye'nin kanı dondu. Cinayetten aranan erkek arkadaşı Cem G. ise hala bulunamadı.”
“Çorlu'da 14 Nisan'da kaybolan 6 yaşındaki oğlu Muhammed'i televizyon televizyon gezip arıyorlardı. Çocuğun cesedi tarlada bulundu. İğrenç gerçek sonradan anlaşıldı. Zavallı küçük Muhammed'in annesi ve sevgilisini ilişkiye girerken gördüğü, bu yüzden dövülerek öldürüldüğü ortaya çıktı. Cani anne herkesin bir anda nefretini kazandı.”
“Mersin'in Tarsus İlçesi'nde, 50 yaşındaki Yakup Türkmen, akli dengesi yerinde olmayan kızı 22 yaşındaki Ayşegül Türkmen'i götürdüğü mezarlıkta boğazını keserek öldürdü. Kendi bileklerini de kesen Türkmen gözaltına alındı. Baba Türkmen, kızının akli dengesinin bozuk olması nedeniyle sık sık evden uzaklaştığını, kontrol etmekte güçlük çektiklerini söyledi. Bir anlık cinnet nedeniyle olayı gerçekleştirdiğini öne süren baba, kendi canına da kıymak istediğini belirtti.”

“Bir korkunç haberde bugün Adana'dan geldi. Aynı aileden 8 kişi evin oğlu tarafından katledildi. Cinayet araştırıldıkça şok ayrıntılar ortaya çıkmaya başladı. Tüm ailesini katleden evin oğlunun, dehşeti 2 gün boyunca sürdürdüğü ve bugün evinde intihar notu yazarken yakalandığı öğrenildi.”

“Tam Adana'daki katliam haberinin şokunu atlatamamıştık ki, 1 ay önce kaybolan minik Beyza'nın korkunç haberiyle bir kez daha dehşete düştük. Komşusu beyzayı öldürüp sobada yakmış. Kezban Uslu, Cumhuriyet Savcısı'na verdiği ifadede, cinayeti tüm soğuk kanlılığıyla şöyle anlattı: "5 ay önce çocuğumu kaybettim. Bu nedenle, başkalarını da ayın acıyı yaşamasını istedim. Kızı, bakkaldan evime getirdikten sonra hemen boğarak öldürdüm. Kendi çocuğum sokakta oynuyordu. Eşim de işe gitmişti. Evde yalnızdım. Sobaya bolca odun atıp, cesedi de içine koydum. Kolonya dökerek sobayı tutuşturdum. Sık sık odun atmayı sürdürdüm. Sonra da kızın aldığı ekmek ve yumurtayı yanıma alıp, komşuma kahvaltı yapmaya gittim. "
Beyler! Uyanın. Bir şey değil çok şeyler yapmalı. Taş uzaktan değil, kurt içimizde. Sorumluluk sadece kolluk güçlerine ve yargıya havale edilmemeli. Herkesin yapabileceği bir şey vardır.



( Toplum Cinnet Geçiriyor Beyler başlıklı yazı Mehmet Dal tarafından 3.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.