1 Dostluğa Karışma Pişman Olma
Bir kız varmış. Bu kız 2. sınıfını başka bi okulda okumak üzre eski okulundan ayrılmış. Orda yeni bir kızla tanışmış. Bu kızla çok iyi dost olmuş. Yıl boyunca onla beraber herşeylerini paylaşmışlar. Böyle 3. sınıfa geçene kadar sürmüş bu dostluk. Derken 3. sınıfta okula yeni bir kız gelmiş. İki dostun arasına girmiş. Ona demiş o sana bunları bunları dedi. Öbürüne gitmiş o sana şunları şunları dedi. Bu iki dostun arası bozulmuş. Sonra bu kızlar bi gün bir araya gelip konuşmuşlar bu olayı. Sonra anlamışlar tabii oynanan oyunu. Sonra bunları öğretmenlerine müdüre anlatmışlar. Sonra bi gün bi tanesi parka çağırmış o kızı. Bütün öğretmenler müdür ordaymış. Kız gelince onla bütün herkes konuşmuş bunu yapmicaktın falan diye. Kız çok utanmış haliyle tüm öğretmenlerin müdürün arasında kendine yaptığı hatayı yüzüne vurmuşlar.
Rezil olmuş ordaki herkese. Bir daha yapmamış tabii ki de.
( Dostluğa Karışma Pişman Olma başlıklı yazı asena-seyma- tarafından 12.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.