1 Benim Anı Hikayem
Sabah kalktım çok sevinçliydim. Çünkü o gün doğum günümdü. Sonra sevincim sönüverdi. Çünkü kimsenin umrunda değildi bi köşeye çekilip ağlamaya başladım. Bu mutsuzluğumu tek kişi farketmişti. Ve nedenini de biliyordu çünkü o hatırlıyordu o benim yaşlı babaanneciğimdi. Saçlarına aklar düşmüş bana gülümseyerek bakıyordu. Ve gitti o da gitti o da umursamadı sanıyordum ama yanılmışım. Babaannem bahçeden bir çiçek koparmış bana doğru geliyordu şaşırmıştım bi okadar da sevinmiştim. Bana verdi çiçeğin yapraklarının arasına da para koymuştu. Ağladım çok sevinmiştim. İçlerinden bir tek o beni önemsemişti. Boynuna sarıldım onu ne kadar sevdiğimi bir kez daha dile getirdim. Ve bir kez daha anladım ki ben onu çok seviyorumm...
( Benim Anı Hikayem başlıklı yazı asena-seyma- tarafından 21.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.