Bir gün çocukluk arkadaşım olan Mehmet çocuğunun rahatsızlığı nedeniyle bulunduğum şehire gelmişdi. Hastahane de olduğunu telefonla bildirdi benden bir konuda yardım istedi. bende hemen yanına gittim ve ne gerekiyorsa yaptım çucuğunun muayenesi ve tahlilleri yapıldı tahlil neticelerinin sabah çıkacağı söylendi bende Mehmeti eşini ve çocuğunu alarak evime götürdüm bir süre sohbet ettik sohbet esnasında telefonum çaldı baktım uzun süredir bir haberini beklediğim tanıdığım arıyor hemen telefonu açtım aldığım haberde uzun süredir peşinde olduğumuz ve yüz kızartıcı bir çok suçtan aradığımız ve toplumun içersinde durması sakıncalı olan şahsın yerini söyledi. Mehmete kusura bakma hemen gitmem gerekti dedim ve karakola gideceğimi söyledim. Mehmet de bana eğer sakıncası yoksa bende gelebilirmiyim dedi bende hayırdır sen pek karakolu, karakoldakinleri sevmezsin ne oldu dedim. yok yok senin yanında geleyim oradaki ortamı bir göreyim dedi bende olur deyip Mehmeti de yanıma alarak karakola gittim aradığımız şahısla ilgili dosyaları çıkardım dışarıda görevli bir ekibi telefonla aradım gerekenleri söyledikten sonra Mehmete çay söyledim çaylarımızı içerken kapıdan genç bir bey ile bir bayan telaşla içeriye girdi bayan ağlıyordu ne oldu diye sorduğumda bey eşim içeride yemek yaparken 3 yaşındaki kızımız kapıdan çıkmış kaybolmuş her tarafa baktık bulamadık diye feryat ediyordu sakinleşmelerini söyledim durumu anlayan ve duyan arkadaşım çocuğun eşgalini aldı ve dışarıda görev yapmakta olan ekiplere bilgi verdi aradan bir süre geçti telefonla kayıp küçük kızın bir iş yerinin önünde bulunduğunu ve alınması için bekletildiği söylendi çocuğun bulunduğu bölgede bulunan ekibe gerekli talimat verilerek çocuğun alınarak karakola getirilmesi söylendi aradığımız şahıs ile çocuğu beklerken kapıdan 70 yaşlarında yüzü gözü kan içinde kafası kanayan bir şahıs içeriye girdi yaşlı adamı görür görmez ne olduğunu sordum oğlum dövdü evladım dedi neden dedim ne olacak ben ( ismini ) söylediği falancanın babasıyım olmaz olsun böyle evlat bir yerde ölsede bende kurtulsam dedi ( ismini söylediği bizce tanınan çeşitli sabıkası olan kişi ) neden dövdü diye tekrar sorduğumda bu gün emekli maaşımı aldım maaşımı aldıktan sonra kiramı, evimin faturalarını ödedim Bakkala, manava, kasaba, komşuma olan borcumu verdim cebimde 15 lira para kaldı oğlumda eve geldi bana moruk bu gün maaşı aldın at şurdan 100 lira da bu gün kafamı iyice çekeyim dedi bende oğlum para yok sen niye çılışmıyorsun bak borçlarımı ödedim 15 lira param kaldı ayakkabılarım delik ayakkabı bile alamadım bir ay ne yapacam diye şimdiden düşünmeye başladım dedim bunun üzerine başladı bana vurmaya vura vura bu hale getirdi üstelik cebimdeki 15 lirayıda aldı dedi. Bu arada yaşlı adamın doktor sevk evrakları hazırlanmıştı ekip arabası ile yaşlı adam hastahaneye gönderilirken küçük çocuğu alan ekip karakolun önüne geldi arabanın içinde küçük kızını gören genç bayan çığlık çığlığa kızının bulunduğu arabaya koştu arabanın kapını açıp kızına öyle bir sarıldıki sanki uzun yıllar görmemiş gibi bu arada da yanımda bulunan arkadaşım Mehmetin ağlamaya başladığını gördüm Mehmet e ne oldu diye sorduğumda arkadaş bu nasıl bir iş siz bu durumlara nasıl dayanıyorsunuz dedi neden dedim baksana kayıp çoçuğu için feryat eden ana babaya diğer yandan da aynı anda babası para vermedi diye babasını döven evlada sanki saatin yarısı bahar yarısı kış buna sizin sinirleriniz nasıl dayanıyor ben dayanamadım diyerek ağlama sesini dahada yüksetti bende Mehmet senin sinirlerin bozuldu hadi eve götüreyim dedim elini yüzünü yıkattım tam dışarıya çıkıp arabaya binerken sırtına bıçak saplanmış ama bıçak hala sırtında saplı bir şahıs karakolun bahçesine girdi bunuda gören Mehmet hemen oracıkta bayıldı olanlar yetmemiş gibi birde Mehmetin kendine gelmesi için uğraştık Mehmet le eve giderken aradığımız şahsında arkadaşlarım tarafından yakalandığını öğrendim bu şahsın suçlarının ne olduğunu saran Mehmet e işlediği suçları anlattığımda Mehmet temelli aptallaştı şimdi ben sizi iyi anlıyorum neden saat saat değişik davrandığınızı aynı saatte hem baharı hemde kışı yaşadığınızı gördüm dedi ve Mehmet o günden sonra da karakola gitmez ama Polisleri çok seven biri oldu.


( Aynı Saat Te Baharı Ve Kışı Yaşayanlar başlıklı yazı Yanlız adam tarafından 21.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.