Anne, anneciğim neden gittin? Neden beni bıraktın?Bu mektubu oraya yolluyorum. Ben sana en güzel hediyeleri vermek istiyorum anne. Tıpkı arkadaşlarım gibi. Sana güzel sözler söylemek istiyorum anne. Bugün senin doğum günün, beni unuttun anne. Bizi unuttun. Hani çocuklar annelerinin doğum gününde ona hediye alırlar ya. Onlara ''seni çok seviyorum anne'' derler ya. Ben bu cümleyi hiç hiç kuramadım anne. Kuramadım. Neden yanımda olupta bunu söylememe izin vermedin anne neden? Ben seni çok seviyorum diyemiyorum anne. Sana seni sevmiyorum bile diyemiyorum çünkü, çünkü yoksun burda anne. Bugün senin doğum günün anne. Çocuklar annelerine bugün onları çok sevdiklerini söylerler. Ben seni ben seni hiç sevmiyorum anne. Çünkü yoksun burda yalnız bıraktın beni bugün de. Bari bugün gelseydin anne. İşte bunun için, seni ben hiç sevmiyorum anne. Hiç sevemedim ki seni. Sen bugün de yoksun anne seni hiç,hiç sevmiyorum anne. Seni hiç sevemedim anne seni hiç sevemedim anne...
( Anneye Mektup başlıklı yazı asena-seyma- tarafından 21.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.