artık mevsimlerde göçtü, ne sesin ne nefesin.
doldurmuşum içime tüm efkarları ve şu an olsan ne olur, olmasan ne...
seyir defterine düştü adın, yetmedi mi? kime yetti? kime güldün benden esirgediğin bakışlarınla? canın cehenneme be yar, canın cehenneme! lanet olsun içimde hasretine.
nazlı çiçek ha! peh ki peh!! arsız bir yaban otu rolünde kuruttun koca gül tarlasını ve unuttun, unuttun seninde o topraklarda yeşerdiğini...
 
beni el yerine koyup eğreti şarkılarla mutluluk arıyorsun ve sana sormuyorum bile bulabilir misin diye,çünkü bulamayacağını adım gibi biliyorum.
 
koca kale fetihçileri pozunda, baraka önlerinde yok ettik dirençlerimizi. ve oysa o kaleleri yoktan var eden de bizim gözlerimizdi. kendi gözlerimize yenik düştük, yalanlarımıza. kımıldasak titreyen bacaklarımız çökecek yere,baksak kör olacağız. küçük fırsatlarda vermeliyiz birlikteliğe, yatağın kenarları boş kalmamalı ve içimize dolan o ayaza şans vermeliyiz dolsun diye iki zavallı bedenin arasına...
 
siyah ve beyaz. gri düşmanlığına devam edeceğim ben hala. ki sen ne kadar da grisin son zamanlarda. ne diyeyim artık sönmek isteyen deniz fenerine, sönme mi? korsan gemilerde ışığını kaybeden bir fener artık o. ve ölü yakamozlar ve tilbeleri mi ekleyeceksiniz? geçin onu, geçin bir zahmet! iyi nişancı o ve bakmayın tetiğe bastıktan sonra arkasını döndüğüne, çünkü o kadar emin ki hedefin düştüğüne...
 
hedef düştü! bir numarasın artık, parçası olduğun bu dünyada sen bir numara...
( Hedef Düştü... başlıklı yazı ekin tarafından 11.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.