bu sokaklara yabancılığım tedirginliğimden belli, bizim oralara hiç benzemiyor.
şaşırdım yönümü. ne yollar tanıdık tanıdık, ne de insanlar.
ne kadar yürünse de o yollarda bana bakan gözlerden yabancılığımı anlamak o kadar kolay.
benzemeyeceğim sizlere, biliyorum. ne dil, ne de gülüşümle.
siz hayata parmak atarken ben ne de çok gerilerde kalmış, fark edememişim olayın inceliğini.
biz sadece dumanlı olarak  dağları bilirken, meğer sizli bu yaşam içinde dumanlı insanlarda varmış!
ama yüceliğiniz, ama yüceliğiniz kalmamış.
ne gam değil mi? kendinde yitik olduktan sonra insan...

fark ediyor musunuz umudun hep önde gittiğini ve ona yetişmenin her geçen gün biraz daha imkansızlaştığını.
ve gölgelerinizin bu koşuşturmada gözlerde hergün biraz daha kaybolduğunu, sahi fark ediyor musunuz?
sizin kendinizden başkasını sevdiğinizde olur mu?
genel davranış biçimiyle ihtiyaçlarınız daha çok hangi canlı türünün seçimiyle örtüşür?
öyle yada böyle ne de kolaydır günü yaşamak ve yarın ne de zordur düşlerinizde değil mi?
sarsak yaşam, ne de çok benzersiniz birbirinize..
siz açsınız! ve bizim açlığımız nihayet aşk diye çöker yüreğimize, savruluruz içerinizde, ta ki o son gülüşlerde gidinceye.
boru değil kapitalizm gülüsünüz ve tüketmeden nasıl durursunuz?
ondan belki, tükenmişlikten size düşman oluşumuz!
ve bizim en büyük tezatımız her şeye rağmen yine de yürek karşılığımızı sizde aramak
ve bilirken üstelik güneşin önünde bulut olduğunuzu.
ve tilbelere sevdalanışımızın aslı da bundandır işte, güneşin hiçbir zaman yüreğimize değmeyişinden...
( Yabancı Sokaklar... başlıklı yazı ekin tarafından 9.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.