(Ö)zledim gözlerimle, gözlerine sevdiğimi söylemeyi...

(M)evsimlerin baharı beklediği gibi seni beklemeyi...

(R)üyalarımı hayalllerimle seni sensizlikle süslemeyi..

(Ü)zgünüm dediğin anda üzüntümden üzüntüne gitmeyi...

(M)URAT deyişini gülüşünü ve senle yaşarken sana ölmeyi..

(Ü)şüyen ellerine dokunmayı ve çok özledim koluına girmeyi...

(N)e var ne yoksa yaşadığım sende hepsini özledim ya gerçekten seni çok özledim..

 

(S)evdiğim gözlerim gözlerine kalbim kalbine değmiş vazgeçemem...

(A)şkı sende buldum sende gördüm ben başka aşklarda seni arayamam..

(H)er gece senden vazgeçsemde hiçbir güne sensiz başlayamam...

(İ)lkimsin iklimsin mevsimsin koca bir baharsın yokmuşsun gibi davranamam...

(B)itmeyen birşeysin kelime haznemde ben sana bittin bende diyemem...

(İ)stediğim herşeyi buldum sende, vazgeçtim diyipte sensiz kalamam...

(S)usuyorum şimdi bendeki tüm senlere ve sensizliği bende sensiz yaşayamam ...

(İ)leriye dönük hayallerim yok benim ve sen yokken hayaller kuramam..

(N)e var ne yoksa yaşadığım sende hepsini özledim ya gerçekten özledim ve gittiğin gün ben bende öldüm.... (MURAT KURAN)


( Ömrümün Sahibin başlıklı yazı MKuran tarafından 18.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.