M♥ utluluk gibi dol içime için için seni seveyim..
O♥ masum gözlerle bak gözlerime gözlerindeki aşkı göreyim..
R♥ üyamda hayalimde gerçeğimde sen ol ömrümü ömrüne vereyim..

M♥ evsim mevsim gel bana seninle (YAZIM) ısınayım seninle (KIŞIM) üşüyeyim...
E♥ l ele tutuşalım İLK (BAHARIM) aşkım ol SON (BAHARIMA) nefesime kadar seni seveyim..
N♥ e olursun gel seviyorum de bana ömrümsün diyerek kalbine gireyim...
E♥ n güzel aşkı gözlerine bakarak kalbime çizeyim...
K♥ aderimsen eğer benim ben kaderimin son nefesiyim...
Ş♥ aka gibi girdin hayatıma ama artık sensiz yaşayamayacak kadar ciddiyim..
E♥ lveda etmeden gidersen eğer birgün benden aşkını mezarıma gömeyim...
L♥ imanım sen ol kalbine demir atayım ölene kadar seni seveyim...
E♥ y gözlerine bakmaya doyamadığım ömrüm seni sevmediğim hergün öleyim...
R♥ üyalarımdan hayallerimden çık artık gel ve ol benim tek gerçeğim... (MURAT KURAN)
( Mor Menekşeler başlıklı yazı MKuran tarafından 8.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.