(H)angi güzel cümleler yeter ki sana olan aşkımı anlatmaya..

(A)şkımı gömdüm sol yanıma hasret kaldım seni yaşamaya..

(S)ustum şimdi ben göz yaşlarım geliyor sana hesap sormaya..

(R)üyalarıma gel, gerçekte gelir gibi doyamıyorum gözlerine bakmaya..

(E)lveda etme gideceksen sessizce git gerek yok yüreğimde fırtınalar koparmaya..

(T)eselli istemem senden yeminim var bu aşkı sonsuza kadar kalbimde yaşatmaya..

 

(K)arşılıksız aşkın en büyüğü var içimde ve en acısıda bunu yürekte taşımak..

(A)ğlamak, isyan, yalvarış, haykırış, yetmiyor bazen diyorum ki en iyisi susmak..

(L)imanı olmayan bir gemiden demir aldım en güzeli seni sensiz yaşamak..

(D)enizler kadar derin bakışların ve tehlikeli tek korkum bakışlarında boğulmak..

(I)şığımdın hayalim tek gerçeğimdin en acı gerçeğide bunlara hasret kalmak...

(M)utluluğa umutlara gülümsemelere ve seninle olan herşeye sevgilim HASRET KALDIM... (MURAT KURAN)

( Hasret Kaldım başlıklı yazı MKuran tarafından 25.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.