Hayata 1 ölümlük ara...

" Elindeyse zamana, dur, geçme diye dayat ! Bir sigara içmekten daha kısa bu hayat"
[ Necip Fazıl Kısakürek ]



Ama sen...
Hani hiç gitmeyecektin annem !
...

Bu defa yazmak içimdeki acının parmak uçlarına inmesi demekti,
yanmak gözlere misafir olan alevdi...

Gözya(ş)slarımı hiç bu kadar sevdiğini hatırlamıyorum yanaklarımın,
boğazımın bu kadar acıdığını hatırlamıyorum yeminle.

Yıkılmazdım,
yılmazdım da hele her acının altından kalkardım emin(d)im bundan da bu kayıp beni düştüğüm yerden kaldırmamaya yeminli annem, hani bebektim bir zamanlar, melektim, hatta sen toprağa gelin gidene kadar çocuktum inatla.

oysa şimdi
yaşım sensizliğin 30 sularında boğuluyor...

sanırım ben,
şimdi büyüdüm anne...

ve büyümenin bu kadar acı olduğunu hayata bir ölümlük ara verince anladım sen gidince.


Bir dua kuşu yetişti sonra
kanatlarında güç ve umut taşıyan, tutundum ucuna, dilimde günlük zikirler mütemadiyyen,
ama yinede dedim ya annem sensizlik benim için hayata bir ölümlük ara...
Hiç bitmeyecek olanından hemde.


Senden sonra kara bir gündü aralıktan yadigar kalan bana,
ve ben halen o günde, o saatte, o dakika hatta salisede kaybolduğum okyanustan mecalsiz kulaçlarımla kıyıya ulaşma çabasındayım.

Bir sene,
hatta ömrüm öyle çabuk geçti de şu aralık neden halen bitmedi bilmiyorum Anne !
-bimiyorum ...

...


Aralıkta içime düşen ayazdan kalma...
( Hayata 1 Ölümlük Ara başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 1/8/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu