1 Sevgi Tomurcukları
Günaydın ...günaydın...günaydın can dostlarım.

Biliyorum daha sabaha çok var gecenin bu ilerleyen saatlerinde ilham perisiyle hasret gideriyorum şu anda .Aman aramızda kalsın yalnız sizler bilin olur mu ?

Gönül pencereme hep mutluluk sözcükleri kondururken ; en tatlı gülümsememi rüşvet olarak verdim ben de.

Herzaman saklambaç oynamak isteyen kağıdım ,kalemim bu kez masamın üzerinde .



Uzaklardan gelir kucaklar seni
Dostların dermandır unutma sakın
Canım der yürekler arar sesini
Kırılma, gücenme, üzme kendini
Gönüller bir olsun rotamız sevgi


Yaşamak o kadar güzel ki... Galiba biz bilemiyoruz ne dersiniz? Her güne umut tomurcukları eksek, eminim ki ilerde kök salacak ve filizlenip koskoca ağaç olacaklar.
 
Şu kısacık ömrümüz istersek sevgi kadar sonsuz olabilir; yapabiliriz aslında.

Uzun zamandır aramadığın arkadaşlarına "Nasılsın?" demek, yaşlı insanların hatırını sorup gönlünü hoş etmek, çocuklarla doyasıya ilgilenmek her güne yapılan en güzel yatırım bence.



Günaydın tüm insanlar; bakalım dünya ne diyor ?

Good morning (İngilizce)

Bonjour ( Fransızca)

सुप्रभात ( Çince)

доброе утро ( Rusça)

buongiorno (İtalyanca )

guten Morgen ( Almanca )
sabahınız xeyir (Azerice )

buenos días( İspanyolca )

goeie môre ( Afrika dili )

magandang umaga ( Filipince )

صباح الخير ( Arapça )



おはようございます ( Japonca )

jó reggelt ( Macarca )

mirë mëngjes ( Arnavutça )

bom dia ( Portekizce )

Բարի լույս ( Ermenice )

शुभ प्रभात ( Hintçe )

καλημέρα ( Yunanca )



Daha o kadar çok örnek verilebilir ki... Sadece dil farklı anlatılmak istenen tek noktada birleşiyor yürekten yüreğe iyi dilekler. Ben hep dua ediyorum ve gönülden istiyorum insanlar barış içinde dostlukla, sevgiyle elele yaşasın .



Sevgiyle dostlukla eller birleşir
Kalpler kam olur anılar depreşir
Öyle bir yer ki gönüller söyleşir
Kapıyı çalmanın zamanı geldi

Bu gün hepimiz bir tutam güzelliğe, iyiliğe, sevgiye, dostluğa uzatalım elimizi var mısınız?



Sevgilerimle... 



NEŞE KIZILYAR

( Sevgi Tomurcukları başlıklı yazı Neşe KIZILYAR tarafından 21.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.