YAŞAM İNSANIN GAYESİNE IŞIK TUTAN EN BELİRGİN ÇİZGİDİR.BAZEN BU ÇİZGİDEN SAPAN O KADAR ÇOK CAHİL HAREKETLERİMİZ VAR Kİ.GECE YEMİN EDİP SABAH KALKTIĞINDA BÜTÜN HERŞEY O KADAR ÇABUK UNUTULMUŞ Kİ ŞAŞIRIP KALIYORUM. İNSANOĞLUNUN BU GAMSIZLIĞINA DUALAR BİLE ÇARE OLAMAMIŞ. KADER İÇİN TANRIYI SUÇLAMAYA MEYİLLENMİŞ ZEKAMIZ KENDİNE ŞU SORUYU NEDEN SORMAZ.PEKİ BİZ HİÇ İYİ OLMAK İÇİN ÇABA SARF ETTİK Mİ NE KADAR ÇOK HAKKEDİYORUZ Kİ GÜZEL BİR YAŞAMI.BENCİL BİR YAPIYA SAHİP OLAN BİZ İNSANLARIN GÖZÜ ASLA DOYMAZ. BULDUKÇA,GÖRDÜKÇE HEP DAHASINI İSTER. SAHİP OLMA ARZUSU O KADAR ÇOK GELİŞMİŞ Kİ KENDİNİ HERŞEY DE HAKLI GÖRMEYE ALIŞTIRMIŞTIR KENDİSİNİ.

DAR ZAMANLARIN GETİRDİĞİ SIKIŞIK ZAMANLAR PİŞMANLIĞI DÖKSE DE RUHUNA, ERTESİ GÜN YÜZÜNE GÜLEN UFAK BİR TALİH İLE YENİDEN NEFSİNİ HIRSININ PEŞİNDEN KOŞTURMAYA BAŞLAR.O KADAR ÇOK ŞAHİT OLDUĞUM OLAYLAR VAR Kİ; ÖRNEĞİN ÖLÜYÜ DEFİN İÇİN MEZARLIĞA GİTTİĞİMİZ ZAMAN HEPSİ SÜT İÇMİŞ KEDİ GİBİ MASUM BİR ÖRTÜYE BEZENMİŞ SAKİN DURUŞLARIYLA OYUNLARINA DEVAM EDERDİ.ÇÜNKÜ MÜNAFIK YANIMIZ O KADAR ÇOK ALIŞMIŞ Kİ RUHUMUZA BİR TÜRLÜ KOPAMIYORUZ NE ZORBALIKTAN NE ZALİMLİKTEN.TOPRAĞA KAVUŞMADAN ÖLMÜŞÜZ DE KENDİMİZDEN HABERİMİZ YOK.TANRI NE YAPSIN BU NEFİS BUDALALARINI.NE HASTA ZİYARETİNİ, NE TAZİYE KÜLTÜRÜNÜ HİÇBİRİNİ TAM ANLAMIYLA YAŞAMAYAN VE YAŞATMAYAN İNSAN NE ZAMAN DÖNECEK ASLINA. KAİNATI NEDEN YARATMIŞ TANRI NEDEN BU KADAR ŞEYİ İNSANLIĞIN HİZMETİNE SUNMUŞ.BU KADAR ÇOK MU İNSANLIĞIN KENDİSİNE OLAN ÖFKESİ.ADEMDEN BERİ SÜRÜP GELEN KARDEŞ KAVGALARI VE KARDEŞ KANI HALA BİTMEYECEK Mİ.PAYLAŞAMADIĞIMIZ ŞEYİN ADI MAL MÜLK MÜ.PEKİ ONLARIN SAHİBİ TANRI DEĞİL Mİ.BU DÜNYADA KALMAYACAK MI KİM ALIP GÖTÜRMÜŞ Kİ YANINA.ANLAMAKTAN ÇOK ZORLUK ÇEKİYOR AKLIM.

BENCE HERKES ŞU NU BİLMELİ Kİ ÖLÜMÜ BİLE HAKEDEMEYECEK KADAR ŞEREF YOKSUNU OLMUŞSA İNSANLIK HANGİ YÜZLE ÇIKACAK TANRININ HUZURUNA.BİR İKİ NEFESLİK CANI NEFSİN PAZARINDA KİRLETİP GİTMEK İNSANIN ÖZÜNE YAKIŞMIYOR.
( Yaşam Felsefesi Yoksa Hayat Ta Yoktur. başlıklı yazı nevzat-taski tarafından 22.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.