ÇOCUKLUĞUMUN HAYALLERİNDE KAZANDIĞI HAYATI, GENÇLİĞİM NE ÇABUK KAYBETTİ YAŞAM GERÇEĞİNİN KARŞISINDA. SORUMLULUK BİLİNCİ YÜKLENDİKÇE, HEDEFE DAHA ÇABUK VARMANIN, KANIMDA KILMAYA ÇALIŞTIĞI HIRS, RUHUMU YENİ ARAYIŞLARIN KÖPRÜSÜNE GETİRDİ KORUYAMADIĞIM TEMİZ AKLIMI.

HAYAT OYNADIĞIM EN BÜYÜK KUMAR VE SAVUNMAK ZORUNDA OLDUĞUM HEVES BİRİKİMİ. ZORUNDA OLDUĞUM BU VADESİ ZAMANA YAYILMIŞ KISACIK ÖMRÜ, TAZE TUTABİLMEK İÇİN UĞRUNA HARCADIĞIM SAATLER OLACAK. ÖYLE ANLAR YAŞIYORUM Kİ; BAZEN HER ŞEYİ BIRAKIP GİTMEK, BAZEN DE ZOR OLAN HER ŞEYİ KAZANIP, BU YALANCI DÜNYANIN TEK PATRONU OLMAK İSTİYORUM. FAKAT ENGEL OLAN BİR TEK DÜŞMANIM VAR O DA TOPRAĞIN GÖZLERİME VURDUĞU SESSİZ VE DERİN ÇIĞLIK. BELKİ DE ÖLÜM OLMASA, İNSAN NEFSİNİN HAKİMİYETİNE BOYUN EĞİP, GECE YAPTIKLARINI BİLE SORGULAMADAN EZMEYE BAŞLAYACAKTI ETRAFINDA Kİ BÜTÜN MASUMLARI. MASAL KAHRAMANI OLMAK İSTEYEN O KADAR ÇOK AHMAK VAR Kİ; İNANIN ONLARI GÜNLÜK HAYATIN AKIŞINDA GÖRÜP TANIMAMAK PEKTE ZOR DEĞİL.ASLINDA BAKARSANIZ KAZANMA GÜDÜSÜNE KAPILIRKEN HAYATA DİRENME GÜCÜNÜ DE SINAMIŞ OLUYORUZ. FAKAT BUNU ETRAFINA VE DÜZENE ZARAR VEREREK YAPMAK YERİNE, DAHA AKILCI YOLLAR İZLEYEREK TAKİP ETMELİYİZ. BU KAİNAT BİZLER İÇİN YARATILMIŞ, ELBETTE Kİ KURDUĞUMUZ HAYALLER VE OLMASINI ÜMİT ETTİĞİMİZ GÜZELLİKLER OLACAK, BU İNSANLIĞIN DOĞASINDA YATIRILMIŞ EN TABİİ HAKTIR.
AMA ANLAŞAMADIĞIMIZ TEK NOKTA BUNLARI ARZU ETMENİN AREFESİNDE GERÇEKLEŞMESİ İÇİN YAPTIĞIMIZ KÖTÜ MAKSADA DAYALI YAPTIRIMLARDIR. BUNLARI YAPAN İNSANLAR YA MEŞHUR BİRER KATİL YA DA ZENGİNLİĞİN VERDİĞİ GÜÇ İLE FAKİR İNSANLARI SÖMÜREN HASTALIKLI BENCİL RUHLARDIR.


O YÜZDEN DİYORUM Kİ NEFESİMİZİ BİR AN DA OLUP BİTTİ’YE GETİRECEK HEVESLER YERİNE, BİZDEN BAŞKA İNSANLARIN DA HAYATTA VAR OLDUĞUNU KABUL EDECEK AKLIN KAZANIMINA HİZMET ETMELİYİZ.ÇÜNKÜ ZAMAN KEMİKLERİMİZİ KEMİRİRKEN GERÇEKLER YÜZÜMÜZE DÜŞEN ACININ AYNALARA YANSIYAN HAYKIRIŞINI DAİMA GİZLEMEDEN VURMUŞ. HALA BİZ NEYİ İNKAR EDİYORUZ Kİ.............EY İNSANLIK.

( Ey İnsanlık başlıklı yazı nevzat-taski tarafından 28.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.