Bilirim hiç hoşlaşmazsın böyle ulu orta iltifatlardan ve dahi adının geçmesinden amma ben süt ağabeyinim, senden izin alacak halim yok herıld. 


İyi ki doğdun kız cimcime ;

 

Rabbim sana, ailene ve tüm sevdiklerine huzurlu, sağlıklı, mutlu, barış dolu bir yaşam sürmeyi nasip etsin.

 

Bana da kızmayasın ha : ))  Anımsamak, anımsanmak ve buna dair iki satır karalmak her zaman güzeldir, insanidir, şıktır ve olması gerekenidir. Hem ben bir taraftan da kendi doğumgünüme de potansiyel bir kutlayıcı yaratmış oluyorum.

 

Canımın içi, Ağabeyisinin birtanesi üç günlük dünya, ne kadar çok dostlarımızı anımsar, ara ara da olsa bir iki satır ile yad edersek hayatı daha yaşanılır kılabilir ve bir bakarsın depoladığımız mutluluklarla bir üç beş dakika daha uzun, az biraz daha sevinçli yaşarız be.

 

İyi ki doğdun’un bu versiyonunu duymamış olabilirsin, İngilizce başlayıp Arapça devam ediyor : )) Hediyem olsun sana : )) Üzülme hem 44 yaş nedir ki, genç sayılırsın daha, 


MUTLU DOĞUM GÜNLERİ : )))))

 

 

süt ağabeyin

çağatay


not : çok arzu etmeme rağmen yükleyemedim zira parça 10 MB büyüklüğünde, editör arkadaşlardan birisi benim adıma yükleyebilir ise çok memnun olurum, url'si aşağıdadır. Ben şimdilik Beatles'ı yüklüyorum : ))

 http://mp3take.com/getdl.php?name=Happy%20birthday%20to%20you..English%20+%20Arabic%20song&takeit=3b4275d2ca49195f

( İyi Ki Doğdun Cimcime başlıklı yazı MCU :) tarafından 23.09.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.