Bu günlerde Azerbaycan Milletvekili Dr. Aydın Mirzezade’nin "Karabağ düğümü" adlı kitabı çıkmıştır.


Kitap Azerbaycan Cumhuriyeti Mülteciler ve Zorunlu Göçmenlerin İşleri Devlet Komitesi'nin desteği ile Bakü'de, Azerbaycan Türkçesi ile yayımlanmıştır.


Kitab şu bölümlerden oluşuyor:


- Dağlık Karabağ bölgesinin tarihi

- Sorunun  hazırki durumu

- Hocalı faciası - XX yüzyılda dünyanın en ağır katliamların biridir

- Ermenistan'ın sonraki kaderi Dağlık Karabağ sorununun çözümüne bağlıdır

- Ermenistan'ın Azerbaycan'a tecavüzünün ağır sonuçları

- Dağlık Karabağ sorununun çözümüne ilişkin Azerbaycan'ın tutumu

- Ermenistan ünlülerinin itirafları

- Ermeniler kendileri hakkında.


Kitapta tarihi belgelere ve uluslararası kuruluşların Dağlık Karabağ sorununa ilişkin belgelerine, konu ile ilgili ek materyallere de yer verilmiştir.


Eldeniz ABBASLI,

Serbest Gazeteci.


NOT: 24 Kasım'da Bakü'de, Park Bulvar Alış-Veriş Merkezi'nin "Ali ve Nino" kitap evinde Azerbaycan Milletvekili, Dr. Aydın Mirzezade'nin "Karabağ düğümü" kitabının imza-satış günü yapılacaktır. Tören saat 15-de başlayacaktır. (Azerbaycan saatine göre) 

 

( Yeni Kitap Karabağ Düğümü başlıklı yazı eldenizabbas tarafından 11/24/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.