1 Kirli Çıkınımdaki Ninniler


-Seveceksek adil sevelim, sevginin adaleti varsa.

-Sevgiliye değer verelim, kaybedenlerden olsak da...

-Her şeye şüpheyle bakarsak, aşk yaşasa bile birliktelik ölür.

-Parayla saadeti bulamadım, zaten çok da aramadım, çünkü hiç para tutamadım.

-Karanlık çöktüğünde yıldızları görebiliyorsan, halen umut var demektir.

-Dost gibi davranırsan mutlaka dostun olur. Dostu sırtından vurursan,
bir gün biri de seni sırtından vurur.

-Yola çıktığınızla yolları açın, yoldan bulduğunuzdan mümkünse kaçın.

-Sol tarafınızda bir acı hissediyorsanız, hatayı sevdiğinizde aramayın
yemeğinizi sağ tarafla yiyin:)

-Aşkı kendinizde müktesep hak gibi görürseniz, müptezel hale getirirsiniz.
 
-Yediğin yemek, içtiğin su her zamankinden daha lezzetliyse, sık sık tabi,
evet gibi kelimeleri kullanıyorsan, trafik canını sıkmıyorsa, her şarkıyı 
yorumluyorsan, kolayca küsüyorsan, ellerin üşüyüp hep sıcaklık arıyorsa,
uykuların kaçıyorsa...Aşıksın.

-Elektrikler kesildiğinde şarkı söylüyorsan, yalnızsın...

-Bir insanı çok severseniz, kolay kaybedersiniz.

-Her kadın annedir, çocuğa olmasa da, duygulara gebedir.

-Uzaktan sevmek diye bir şey olsa, yeryüzünde insan kalmazdı.

-Aldatmak isteyen gözüyle bile aldatır, ama pişmanlık duyan sözüyle bile
affedilmez.

-Özlemek tuhaftır, kavuşunca unutursun. Kavuşmak güzeldir özlemeyi unutursun.

-Kapım çaldığında mutluluğu görünce şaşırdım. Meğer o da adresi şaşırmış.

-Çok zindanlara girdim, çıktım. Yüreğimdeki zindan müebbetim oldu.

                                                                                            Mehmet Fikret ÜNALAN



( Kirli Çıkınımdaki Ninniler başlıklı yazı MehmetFikret tarafından 14.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.