Yazan ve seslendiren Mehmet Fikret ÜNALAN


"Seni seviyorum"

İşte bu sihirli cümle, bazılarına göre söylenmesi çok zor, bazılarına göre 
ise kolaydır.

Her millet kendi dilinde söylemiş elbette. Seni seviyorum diye...

Ancak aşk kelimeden cümlelerden öte bir sancıysa eğer. ifadeler bu zirvenin 
eteğine erişemez.

Ne kadar "seni seviyorum desek de" aşkın manası sözlerde değil gözlerdedir.

Bakın çeşitli dillerde nasıl söylenmiş zirveye ulaşamayan o güzel cümle.

"I love you" derler ingilizler, ne kadar soğuk insanlar gibi görünselerde.

Almanlar "Ich liebe dish" derler sevgiliye gönüllerince.

Ya sıcak kanlı Brezilyalılar; portekiz dilinde "eiu çe" diye anlatırlar sevdalarını

Litvanyalılar "ta-ve mee-lyu" derken, Japonlar "chuu shiteyo" derler gülen gözleri ile.

Daha çok dilde nasıl söylendiğini bilsek de;
En güzeli türkçemizde ki galiba, "Seni seviyorum"

Bir rivayete göre Hz.Havva'nın  Hz.Adem'in eğe kemiğinden yaratıldığı söylenir.

Eğe Kemiği, erkeğin göğüs kafesinde yer alır; akciğeri çevreler, kalbi darbelerden 
korur.
 
Kadın da tıpkı eğe kemiği gibi erkeğine nefes alacak bir yuva sunar.
Onun hayatına genişlik, göğsüne ferahlık kazandırır.

Eğe kemikleri akciğeri çevreleyerek kalbe giden hayat yollarını açık tuttuğu gibi, 
doğrudan kalbi de korur.

Bir Kadının aşkı erkeğinin kalbine bu dünyada hayat suyu taşır.
Onu sancılı sevmelerden uzak tutar. Öyle ki; eğe kemiği kırılmadıkça kalbe zarar gelmez.

Neden zarar gelsin ki kalbe, aşkın zirvesi olmasada, seni seviyorum demesini bilenler;
Birbirlerini harcamayarak hayata kendi tatlarını, kokularını ve renklerini katmayı başarırlar.

Bütün zamanların en parlak gündüzüdür gözler ve yıldızları avuçlarımıza dökülen mehtaplı 
bir gece saklıdır karasında.

Bazen siyah ve derin,
bazen mavi ve serin,
bazen bal renkli,deli...

Ama mutlaka sonsuz ve kıyısız...
 
Göz denizdir, göktür ve hatta dağdır, taştır, kupkuru çöldür.

Başka her şeyi gören ancak bir aşkı görmeyen GÖZ, nicelerinin battığı bir kuyudur.

Bu yüzden olmalı ki hemen yanı başınızdaki bir güzel "Yusuf Bakışı" bekler.

FERHAD' ın delemediği dağ, MECNUN'un gidemediği çöldür gözler..

Tutkulu bir ZÜLEYHA, ulaşılmaz bir ŞİRİN ve ele avuca gelmez bir LEYLA'dır.

Özde sevmektir, gözde sevmek
Ve emek ister "Seni seviyorum" demek...

Esen kalın, "aşk" ile kalın...

                                                     Mehmet Fikret ÜNALAN

( Seni Seviyorum Demek başlıklı yazı MehmetFikret tarafından 28.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.