EY     SEVGİLİ   !

     Ben seni hep gözlerimle sevmiştim.                                                                                         Yakın iken hep ırak olurdun bana.                                                                                          Oysaki senle hep güzel anılarımız vardı..                                                                     Hatırlayınca insan şu cümleler dökülür insanın dilinde.. 

 

 Bir zamanlar sevgi ile başlar hep mazide kalan güzel anılar.

 Bir gün gelir su yüzüne çıkar, vurur dalgaları sahile,

 Gökyüzü kadar temiz okyanuslar kadar derindir,                       

  insanın içindeki can canana susamış gibi o güzel yıllar...

Sahile vuran dalgaları, insanın içini dışa savurur her an,

sanki ufak tebessümler içine sığdıramazdı.    

                                 

 Üç günlük bir alemde zamanı sevdikçe,

insan,yağan yağmur hayat verir cana,            

Doğan güneş ısıtır insanın içini..

İnsanın içindeki sevgi bambaşka olur..

 

Şans bizden taraf nedense hiç çalışmıyordu..

 Ayrılıklar hep erken çalardı kapılarımızı ,                                                                               Gözlerimi kapattığımızda hep ayrılık şarkıları çalardı.                                                            Şimdi ise ben nedense hep yapa yalnızım...                                                                            Yalnızlık sarmışken dört bir yanımı ,                                                                                           mutlu olmak var iken, hayalleri kurmakla                                                                                    bir an mutsuz olmak zor geliyor bu alemde.

 

 Şimdi Antalya’nın ıssız sahillerinde yürürken,

 dalgaların denizin kıyısına vurması ,                                                                                             tatlı gök gürültüsünün seyretmek bir başka hava eser yüreğimde.                                              Yaşattığı  her güzel şeyde sen varsın içimde.

 

   Güneşin doğusuyla birlikte geride kalan bir yıldızdın benim dünyamda.                                      Artık milyonlarca yıldızın içinde görebilirim seni rüyalarda.


( Ey Sevgili ! başlıklı yazı istanbul79 tarafından 1.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.