Bir kadın bir erkeği yürekten seviyorsa Katlanır her şeyine çekse de onca cefa Buna rağmen o erkek başından savıyorsa Sırtını döner gider dimdik durur bu defa İşte benim başımda böyle bir bela vardı Oturduğum o yüren artık bu gönle dardı.
Şimdi ayrı ayrıyız o kendi aleminde Mutlu ki hallerinden ne aradı ne sordu Sorumlusu tek odur sararan haliminde Tüm uğraşı ben verdim hayat o yüzden yordu Yaşamak ağır gelir geçmişi düşününce Harabeye dönülür gönülden taşınınca.
Halimi gören dostlar endişeye boğulmuş Fayda edermiş gibi doktora git diyorlar Bilmezler ki hayatım parça parça dağılmış Zaman geçer üstünden el yerine koyarlar Şimdi uzaklarda ki el gibi bakıyorum Bende ki mektupları toplayıp yakıyorum.
Biliyorum zamanla toparlarım kendimi İlk zamanlar yaşanır bunalımlar her zaman Hele bir de üstüne geçim derdi bindi mi Unutulup da gider hatırlanmaz bir zaman Acı dediğin ne ki zamanla hepsi geçer Viraneler de bile elbet bir çiçek açar.
( Alışırım Zamanla başlıklı yazı Gözyaşı tarafından 1.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.