Elleri çilek kokan düşlere Sarımsı bir sandalla biraz Hüznü kucaklayıp gelen Bir ay parçası gibi Dök yapraklarını göğsüme Eylül...
Badem gözlerin, Ne şiirler anlatır Öpülesi çiçeklerin
Adavapurlarının üstünden uçan çığlık çığlığa martılar Ve sen ne çok severdin çikolatalı dondurma... Martıların sesinde çikolatalı dondurma Aşk; sarı başak kokan kirpiklerinde… Ah Eylül...
Değirmen yamacında, ekmek kokusu sevdaların Sesler akışır berrak güzel sesinden Senin yüzünden Ne olur, Eylül öldürme düşlerimi Düşler ki sezeryan zayıf bir bebe Yapay mı sevdalar şimdi Her mevsim yapraklar sararmaya mahkûm mu Eylül...
Bir rüzgârmış hayat Canımdan c/an alırken Ölüp ölüp dirilmişim yokluğunda Eylül
Ne olur merhamet eyle Dua et her aşkın arkasından Bağlanma ağaç kovuğuna bir bez paçavrasıyla Sokaklar oyun oynayan çocuğa benzer Sokakları öksüz bırakma Eylül... E t m e ! . . .
Dudak ucumda Kazınmışken adın, Bir yâr’e, bir yarına Gidip de yapraklarımı düşürme toprağa Kimseye bakma ben gibi... Gözlerindeki "ben" ağlamasın...
Eylül bana beyaz giydir Hayatın karalığına ışık olsun Saçlarımın bam teli Eylül... Biraz sen olayım...
Günleri çıkarayım dedim Akdeniz dolmuş cebime Sensiz günleri sayacaktım biraz Ceplerim delik Çiçeklerim delik deşik Fitne bakışlarında sokma başımı belaya Sakın ağlama, bakma bana sararmış gözlerle Ağlama kalbimin içinde...
Etme Eylül... Zaten ağlayarak doğmuşum, Anamın ninnileriyle uyumuşum bir müddet Biraz yeşil kokla benim için Biraz aşk biraz kırmızı Mutlu neşeli aşklar için
E y l ü l . . . Bir sır vereceğim sana; Seviyorum... Sararmış yapraklarını başak saçlarını aslında “Eylül’de aşk başka güzel,, imiş Oysa her mevsim aşkgüzel…
Hadi bana Aşk masallarını dök Biraz sen kokayım E y l ü l …
Biraz sen …
...
SESİ İLE CAN OLAN MELEK AHMET ABİME (EDİB/AHMET) ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLERİMLE...
( E Y L Ü L ’ E . . . başlıklı yazı £FT€L¥@ tarafından 17.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.