Gebe kalan gözleriyle Çığlık çığlığa martılar Ve aç kalıyor tüm sancılarım Aç kalıyor Deniz... Anlıyor musun?... Nan gibi ya kokun Nan gibi Aç kalıyorum sana Deniz’im...
Herşeyim...
Sen kokluyor sesim Sen... Mavinin her rengi kutsal bedeninde Dalga tutan bedeninde Ne de canlanırdım ben...
Uğrunadır Deniz’im Mevlana son kez avucunu açtı Ve Şems döktü avuçlarına sevdayı Hülyayla kaydı üzerinden Tırmandı dalgalarının üzerinden aşk Ve aşkaşkımı anlattı sana...
Deniz’im Herşeyim...
Neşeli aşkların izinden gitmeye varken ben Koklamışsın benim için reklerini Ne de güzeldi du’dağın Ki... Anlatılacak her kelam Sende şiir olup göğsüme akardı...
Deniz’im...
Gözlerindeki "ben" e inat Bakma bana öyle ıslak ıslak Gel çilek kokan düşlerimden tut Aşığım son kez belkide Son kez sana Deniz’im, aşığım sana Ne olur gel bana A ş k ç a...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
( Deniz’im... başlıklı yazı £FT€L¥@ tarafından 14.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.